TOREBMW Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 denne e46 som er på det store bildet jeg tenker på..takker for svar til høyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 "mørk grå" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 ha ha ha fargekode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 er ikke det british racing green fargen a? som levers på m3 gt e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Nå er det en stund siden je oppdaterte meg på fargekartene fra BMW, men jeg er nesten 100% sikker på at dette er enten en Individualfarge eller en egenmiks. Fargen minner meg litt om den org. Delphin Grau met. som BMW leverte på feks. E24, E28, E30, E32 og E34. Du kan kanskje ta utgangspunkt i den fargen. Litt ekstra grønn og kanskje noe grønn og blå pearl så har den muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Det kan være gunmetall grey. Det er ihvertfall en helt rå farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå