Gå til innhold

Da er jeg en lykkelig eier av 2 e-30er :D

Bare_egil
 Share

Anbefalte innlegg

Da har den andre e-30en rulla inn i gårsplassen. Da er jeg en lykkelig eier av 2 :D.hehe, så nå er det bare ny frontrute, ett par skruer og slanger+kjøleveske, så ern på veien:) selv om det bare er en 316i, men gleder meg til jeg får 325i på veien igjen :) woohoo :D

Over og ut :P

bilder:

908524bilde1img01263sc.jpg

908524bilde2img01276xo.jpg

908524bilde5img01344jo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de fineste bimmere noen gang. Stilren bil

Enig der ja !!! Elsker den, hvorden den ser ut inni, speedo turteller, formen på dash. Og karroseriet ! men den må ha samem m-tech styling som de over.

Uten det er den litt rar. Eller vær fra 89, da bilen fikk bakfanger også :wink:

Og de nye baklyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du bygge om den nye da eller bare ha noe å kjøre mens den andre blir fikset opp? e30 er å blir det peneste bmw kaoseriet. oser så sinnsykt power ut av det

skulle egentlig bruke den jeg kjøpte nå til å bygge opp den andre, men siden denne var så strøken så beholder jeg denne også. Så finner jeg en annen til å fikse opp den andre.

Er enig at e30 er det feteste karroseriet. Men må si at fra etter september 87, da den kom med facelift og litt andre ting, er enda fetere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo en selvfølge at med m-tec II er den penest men med å bare sette på en sikkelig fanger bak og forran selv på en 85 mod så er dem så utrolig pene. for å ikke snakke om m3'n da den kommer til å bli snakket om i sikert 100 år til hehe.

men da er du på utkikk etter er nytt kaross eller skal du finne bare bakdelen av et og bruke det gamle? og bare bygge det opp igjen med deler fra et donor kaross?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo en selvfølge at med m-tec II er den penest men med å bare sette på en sikkelig fanger bak og forran selv på en 85 mod så er dem så utrolig pene. for å ikke snakke om m3'n da den kommer til å bli snakket om i sikert 100 år til hehe.

men da er du på utkikk etter er nytt kaross eller skal du finne bare bakdelen av et og bruke det gamle? og bare bygge det opp igjen med deler fra et donor kaross?

det har jeg ikke bestemt meg for helt enda, enten blir det kutting og sveising, eller så blir det nytt karroseri, har for hørt meg meg en på koed.dk, og var ikke noe problem å få kjøpt ett karroseri der...så får se litt hvor mye det koster i toll og mva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...