venbus Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 god volvo turbo aggregat med manifoil og cooler selges. denne turboen er vasskjøld og egner seg fint til turbo konvertering av for ex 2 liter til 2,5 liter bmw motorer... cooleren er også en stor volvo cooler. dette settet selges komplett for 3500,- svar på post eller ring 90513039 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 hvilken flens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 mest sannsynlig t3, jeg hadde hvertfall volvo eksoshus på min t3, jeg har muligens downpipe med flens mot turbo som kanskje passer denne turboen, det er til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 jepp. flensen er samme som på garret t3 jah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 er det ingen som vil ha denne turboen??? da må jeg såfall avertere til volvo folk, å det er veø for godt de.. hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 jeg vil ha...men som vanlig har jeg ikke penger når slike deler dukker opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 banken har penger. hihi.. det er da ikke snakk om mye.. pant noen flasker og sælg diverse skrot. da blir det litt til overs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 har en m20b25 jeg prøver å få solgt... men blir som regel bare prat en salg!!! edit: du har ikke turbomanifoild\grenrør tilpasset m20b25 a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 har ikke turbo manifoild liggende nei.... har vel kunne laget en muligens, men det er mye arb. broderen gjorde det enkelt med å borre nye hull i orginal manifoildene og lage ett sammlerør fra 2 til turboen. fungerte meget bra og fikk rassk respons... litt lavkost prosjekt, men det virket bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 perfekt grenrør ja:-) enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 regner med det er intern wastgate på turboen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 som du ser så er det intigrert whastegate ja. men det er ikke noe i veien for å sveise fast en rør å lage ekstern whastegate.... kjappt og billig...... ser resten av bildene på www.praerien-racing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 bilen min jo! mye rare patenter under panseret der gitt;) kunne du gitt meg litt info om hva som er gjort med den - helst alt som er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 du skulle snakket med broderen..... han som har bygget denne motoren, han vet alle detaljer. tlf erlend henden : 98085637 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 har snakket med han, men han viste ikke så veldig mye faktisk. Det han nevnte var. Neddreide stempler, volvo snurre (T3)2 ekstra dyser..... Du vet ikke noe mer, toppakning f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå