Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

orginal topp pakning.

resten er orginalt på bilen. det var ikke dyrt prosjekt det der. veldig billig effekt.

iveco cooler tror jeg...

han byttet bilen i en 535 her i høst.. så han har den ikke lenger.

2 ekstar dyser med bryter på maxs spjeld opning...

du får gjøre ett forsøk

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg har laget tilleggsprut på en enkel måte selv på pitbull bmw`n.

745 motor.

det er en trykkbryter som slår inn 2 dyser på 0,6 bar laddetrykk.

det fungerer greit.

jeg har en 3 trinns bryter på gang så det blir 3 dyser som slår seg på etter hvert som det bygger seg opp trykk.

Skrevet

så du bruker ikke datasprut på pittbull`en?

er veldig usikker på om jeg må invistere i datasprut eller ikke!!

vis det holder med tilleggsprut til max 1.2 bar..

men er vel ikke bensinsiden som er problemet på m20b25 er vel tenningen!!

beklager ot,men virker som du har peiling på det meste ang turbo!

Skrevet

på pit`n bruker jeg ikke datasprut.

det er oppimot 20 tusen for en skikkelig datasprut.

det har jeg på twinturbo prosjektet. det er elektromotive datasprut med toyota supra dyser.

det er sikkert nok med noe slags tillegs sprut til deg. men du bør ha en map sensor styrt tillegs-sprut viss du skal kjøre så høyt trykk.

det finner i handelen for ca 4 lapper.

det blir nok trøbbel med tenningen din da vil jeg tro.

den er ikke justerbar viss du har motronik innsprut.

spørs hvilken modell motor du har.

ville satset på nok bensin og lavere trykk...

kald luft er også viktig..

stå på

Skrevet

sorry OT.... men pakninga blei bytta før turbokonvertering, right? veit du hva som er gjort med tenninga?

Skrevet
Tror det kom i 86, for jeg har en 85 mod, stiller tenninga ved å vri på fordeleren..

dette er ett meget gunstig sett for å få mer bensin fra dysene.

dette har ikke noe med tenningen å gjøre.

skal du opp i mye hester må du likevell skifte til større dyser..

Skrevet

ble litt rotete nå....

vis det var meg du svarte,så er jeg fullt klar over den linken jeg ga med tilleggsprut ikke har noe med tenning å gjøre...

den skal bare styre ekstra dyser feks...

kansje det bare var meg som ikke formulerte meg riktig..

tror den http://www.powerpage.dk/produkter_mf2_1mf2.asp

er fin å bruke med din turbo og det vil holde opp til 1 bar?

eller kan jeg like så godt bytte til 535 dyser ?

lurte bare på hva folk gjør med tenninga på m20b25?

Skrevet

om du har motronic styring, regner med det siden du har B25 motor. da kan du styre tenninga med en tillegssprut. f.eks et SMT6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...