snurresprett Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Har en e30 2dørs 316 uten soltak stående, planen var å bygge denne om, men siden eg nå har endret planene står denne i veien, så i stedet for å skrote karroseriet lar eg det gå til første mann med 1500,- Bilder er litt vanskli å ordne siden bilen står vekkstuet på en mørk og tørr plass, men det er et brukbart objekt det eg veit er i: venstre dempertårn under sikringsboks, (bobler i lakken, og litt rust) venstre innerskjerm, mot front/radiator (2 små hull type stort skrujern) antydning til lite hull i kanal bak på h.s (type lite skrujern) overflate på hjulbuer, ytterside, mulig påbegynt under gasspedal ellers, er det en parkbulk på høyre dør, en liten på taket + at den har vert skadet ved påkjørsel i frontseksjon (liten skade se bilde), men dette er ikke synlig med mindre du ser i motorrom.. har diverse annet som kan følge med mot pristillig, mtech 1 frem og bakfanger + sideskjørt, frem og bakfanger rep objekt, sideskjørt hele og pene.. legg på en 1000, dørtrekk i sort "skinn" fine, legg på 500,- gidder ikke å sende om noen vil ha de utenom....! så kun karroseri 1500, med diverse ekstra deler kr 3000,- står til dels i deler, så den selgest som oppussingsobjekt befinner seg på nordfjordeid.. kan kontaktest på 46668806, Bilder av vraket, slik den var, nå er den litt nedplukket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg