MpA Skrevet Januar 5, 2006 Skrevet Januar 5, 2006 Noen som kan hjelpe meg med og finne M-Tech 1 sideskjørt(begge sider) og bakfanger(helst hvite) Hadde vært helt konge, jeg har fronten, og til en rimelig krone, jeg er på desperat jakt!
snurresprett Skrevet Januar 6, 2006 Skrevet Januar 6, 2006 hei, har mtech 1 sideskjørt som er fine, men de går ikke for ingenting.. skal ha 1000,- kr har bakfanger også, men der er det seffølgelig skjert ut til hengerfeste.. og litt knust fremfanger..
Scirre Skrevet Januar 6, 2006 Skrevet Januar 6, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14300&highlight=
MpA Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Skrevet Januar 10, 2006 1000 får sideskjørtene? hvor holder denne karen til da, jeg må jo ha komplett og så lenge det ser bra ut så skal ikke jeg klage
snurresprett Skrevet Januar 11, 2006 Skrevet Januar 11, 2006 holder til på 6771 nordfjordeid, her er noen bilder beklager dårlig kvalitet på bildene, men kameraet er ikke bedre så dette er så godt eg får det..
MpA Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Skrevet Januar 17, 2006 mhm, så grei ut disse.. men bare la meg skrape litt rundt.. jeg gir deg en tilbakemld så fort jeg kan, beklager visst det har gått litt tid siden jeg har svart deg, men jeg jobber litt mye men du skal få høre fra meg så fort så mulig. P.S. Takk får bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå