Divine Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Hei ! Han jeg kjøpte bilen av har sota alt av ruter med untak av frontruta.. Jeg synes ikke det er så jævlig tøft at det gjør noe, men dette er nok gjort av noen som kan det. Det synes ikke noe sted at det er film som er brukt! Hvordan får jeg dette av?! Jeg vil ha vanelgie ruter som man kan se og bli sett igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 bare å dra det av det Kan være lakkerte vinduer også, det pleier jeg å gjøre. og nei det blir ikke striper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 ...dersom du ikkje ser at det er film, så trur eg det er lakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Dersom det er profft gjort, så kan du ikke se at det er fil, for etter at filmen er lagt på, så slipes toppkanten på ruta, slik at du ikke klarer å kjenne filmen. MEN du kan varme den opp med varmluftpistol, så vil den boble opp, å du kan plukke den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Har samme problemet sjølv, berre at her er det IKKJE proft gjort! Er det berre å dra det av? Vil det ikkje sitte fast heilt nede på ruta, slik at filmen går under "vinduskarmen"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Knallsort? Eller bare lys soting? Vi kan bytte vindu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Hva koster det egentlig å få sotet noen ruter.. SKIKKELIG asså.. ikke no humbug greier.. tenker mest på de 2 rutene bak i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 i Skien kan man hvertfall få proffsota ruter for 500kr pr siderute og 1000 for bakrute... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Prøv å løsne det i toppen med barberblad/skalpell/Stanley-kniv.. og 32097, ja, det er bare å rive av om du får tak noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 32097 er det personnr ditt? nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 32097 er det personnr ditt? nyskjerrig 97-modell 320i Gunnar: Takkitakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 32097 er det personnr ditt? nyskjerrig haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 Mange gode ider her folkens !!! Det er bra.. Da skal jeg teste dette so fort det blir litt varmer og lysere ute Og ja, man kan ikke se noen kant på ruten. Derfor er jeg ikke 100% på at det er film... Jeg synes iallefall ikke noe om det.. Vil ha clean loock Bilen har all m3 opptikk OGSÅ svarte ruter rundt over alt.. På sort bil.. nei. blir litt "Gangsta" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 i Skien kan man hvertfall få proffsota ruter for 500kr pr siderute og 1000 for bakrute... det var jo ikke værst.. Noen som vet noe lignende priser i bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå