Peoplez Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Jaja, da vart bmwen mest sannsynlig solgt, blir sendt med hurtigruten ifra Florø til Bodø på lørdag eller søndag. Trist trist dag... "snufse" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 åh...føler med deg...husker når jeg kjørt min til orkanger ( 5 mil fra trondheim) da kjent jeg følelsen av anger.Men jeg sa det rett ut ta vare på den ellers så blir det bråk. og endt opp med en sur golf, som skal selges hvert øyeblikk...og da blir det bimmer igjen.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Går det an å spørre hvor mye du fikk..eller kanskje litt frekt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Gikk salget greit og fikk du det du skulle ha? Det er vemodig å selge go bilen sin ja . Ja, da går vel turen nordover for deg også, for å kjøpe E39 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 Gikk salget greit og fikk du det du skulle ha? Det er vemodig å selge go bilen sin ja .Ja, da går vel turen nordover for deg også, for å kjøpe E39 . blir ikke lenge til eg skal kjøpe en 00/01 mod. e39. Leiter etter THE ONE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 Går det an å spørre hvor mye du fikk..eller kanskje litt frekt det? 165000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 var en fin e46 du hadde, hva skal du ha deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 blir ikke lenge til eg skal kjøpe en 00/01 mod. e39. Leiter etter THE ONE! Lykke til, E39 er den peneste BMW'n . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 var en fin e46 du hadde, hva skal du ha deg nå da? 00 eller 01. mod bmw 5 serie (e39) har et par eg driver og ser på. Men kjem til å savne e46en. Fantastisk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Høres meget bra ut er alltid kjedelig å selge en bil man er glad i, men så er det jo all gleden rundt en ny en og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Må vel vere en bra pris det? såg fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 Må vel vere en bra pris det? såg fin ut er greitt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 ......skal du til Risør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 ......skal du til Risør? driver og vurderer som bare juling. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 hvilken bodø kar som har kjøpt den? regner vel med og se den i bodø den nermeste tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå