Peoplez Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Tenkte denne tråden kan bli intressant, som topic sier. Hva er din verste opplevelse med bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 180km\t sidelengs inn i en lyktestolpe med en 2dørs E30.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 landet opp ned oppe i ett tre! med en opel! ikke godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 180km\t sidelengs inn i en lyktestolpe med en 2dørs E30.... og du lever forsatt? HEY FOLKENS!! VI HAR ET SPØKELS HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 landet opp ned oppe i ett tre! med en opel! ikke godt og åssen klarte du det? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 180km\t sidelengs inn i en lyktestolpe med en 2dørs E30.... og du lever forsatt? HEY FOLKENS!! VI HAR ET SPØKELS HER! Jepp.... utrolig nok... lyktestolpen traff rett bak bakhjulet og selfølgelig reiv vi den av festene så det gikk bra med alle menn... vi var 3stk som gikk uskadd ut av vraket... jeg var passasjer, satt baki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 170km\t sidelengs av veien.. * englevakt * Kanskje skrive hvilken bil.. Audi Coupe GT.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 landet opp ned oppe i ett tre! med en opel! ikke godt og åssen klarte du det? hehe jeg var ikke sjåfør! men det gikk litt fort i svingene.. og spant rundt og landa i ett tre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 (ikke med BMW, men med en 12 tonns buss) Skulle kjøre siste turen kl.3 på natta med over 50 stk meget fulle passasjerer som ville hjem. Plustelig begynte det å snø VELDIG! Verkstedet hadde ikke skiftet til vinterdekk og buss med sommerdekk på våt snø er ikke bra. Begynte så oppstigningen på en bratt bakke. Når jeg hadde kommet et stykke oppi bakken begynnte bussen å skli bakover mens jeg kjørte forover. Bussen skled heldigvis ikke av veien. Etterlitt fikk jeg snudd bussen og tatt en annen vei som gikk bedre. Ikke så lett å legge på kjetting heller med stappfull buss. Gikk bra til slutt puhhh!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 1. Første "råne-tur" til svinesund etter jeg fikk lappen, 70km/t rett i et vikeplikt-skilt, og "rikosjerte" ut i grøfta..Dette var som sjåfør 2. "Ufrivillig" medpassasjer i volvo 240, skled av veien i 90km/t, og fortsatte sidelengs bortover nede i grøfta, endte tilslutt "delvis" opp ned/på taket..og krabba ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Rett frem i en sving med firmabil (9år siden) på vinterføre. Humpete vei, dårlig styring. i 80km/t. Altså ikke no griskjøring, men for fort for den humpa tydeligvis. Er vel det eneste jeg har opplevd som har vært farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 60km/t rett inn i ein murvegg... Flytta heile motoren og girkassen 3 cm bak... Eg gjekk uskadd ut av bilen... 140km/t forbi ein bil i ein 90graders sving... Gjekk fint det bortsett frå at bilen tok 180grade før den tok ein 180 graders sving til og sklei inn i eit kryss der eg berre slapp ut clutchen og kjørte fint vidare... Han eg kjørte forbi må ha trudd eg var Petter Solberg.... Punkterte i ein sving i 170km/t med ein Granada... Eineste som skjedde var at det sa PANG og bilen fortsette gjennom svingen i 170km/t før me stoppa og skifta hjul.. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 60km/t rett inn i ein murvegg... Flytta heile motoren og girkassen 3 cm bak... Eg gjekk uskadd ut av bilen...140km/t forbi ein bil i ein 90graders sving... Gjekk fint det bortsett frå at bilen tok 180grade før den tok ein 180 graders sving til og sklei inn i eit kryss der eg berre slapp ut clutchen og kjørte fint vidare... Han eg kjørte forbi må ha trudd eg var Petter Solberg.... Punkterte i ein sving i 170km/t med ein Granada... Eineste som skjedde var at det sa PANG og bilen fortsette gjennom svingen i 170km/t før me stoppa og skifta hjul.. Hehe... hehe, fy og fader, den var stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Har heldigvis ikke hatt noen skikkelige krasj men den mest irrriterende var med gamle opelen min med underkjølt regn. krasja i 3-4 km,sklei sakte å pent over kysset i autovernet på andre siden,ikke en dritt som jeg gjorde hjalp(vurderte nesten å gå ut å prøve å dytte hehe) GLATT JA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Hmmm.... Må være den gangen jeg og en kompis satt fast midt i skauen med en Hyundai Tucson(!!) om høsten midt i en skogs/skiløype... Kom oss inn på løypa, tok nedi så vi bare så vidt kom over en fjellknaus (han måtte jo selvfølgelig prøve), ingen snu-muligheter og hadde aldri vert der før... var heldighvis ingen fler store hindere der, så etter ca 30 min klarte vi å komme oss ut av skogen... litt kjipt å evt måtte stikke fra bilen til faren hans som var hele 4 dager gammel midt i skauen lissom, he he Han hadde vel hatt et forklaringsproblen hvis den måtte ha blitt hantet ut med helikopter Den andre må være da en kompis av meg hoppa ut av MB'n i force'n midt på en asfaltvei i 55 km/h når han trodde vi hadde lav fart for å gjennomføre skjult dropp.... så bare at han rulla rundt i speilet bak bilen Var HELDIGVIS ingen biler bak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå