Gå til innhold

Efekt å hente på M20B20?


PsYcHo
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vet om en M20b20 motor i en hviss blå e30 som går som et skudd jeg..... Fliser 325... Men selfølgelig, det er enklere å bare bytte til 2.5l... myyye mindre arbeid....

Gjort med den da?

Husker ikke eksakt hva som er gjort men den har iallefall fått porta og plana topp, kvass kam, chip, grenrør med komplett effektanlegg og helt sikkert noen oppgraderinger til.... kan høre med han å få ei komplett liste over hva som er gjort...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..tror jeg å har priset feil skal selge min m20b25 for 5k jeg... os bildeler er dyre på bruktdeler..ser de selger noen utslitte skinnseter også for 8500kr..

hadde ivertfall aldri kjøpt en motor derfra!! kunne kjøpt en brukt hel bmw 325 e30 for 10-15k..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en bruk bar M20 B25 koster i mellom 10.000-15.000kr

Jasså? Har jeg priset min feil? Min har jeg satt tilsalgs for 7k..

Ved privatsalg får man neppe 10-15k, men OS og andre høggere selger både M20B20 og M20B25 for over 10k. Sprø priser, men de får solgt de også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser 2. motor frå toppen på OS står det:

520i 91mod 24v

komplett motor gått 171000km og passer i e-30 fra 88 og oppover går an og sette i eldre modeller og litt mer jobb med det eletriske.

Kr. 13000,- inkl.MVA.

Går dinna motoren rett i 88mod. e-30?

ledningsnett, motorfeste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble fikk tilbud om å kjøpe en m20b25 motor med girkasse ledningsnett hjerne og alt annet man trenger. eneste som ikke var med var radiator. for å si det enklere. for 6k med ny kam osv men fik diskutrert den til meg uten ny kam (skal bygge turbo motor) for 4.5k så for en rundt 6-7 tusen er mere normal pris for en m20b25 motor. men det som er artig er at folk nesten kaster etter deg m20b20 motorene og delene til dem hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart med det. ja det blir nok det. vist det blir for mye komp da får du tenningsbank.

Hva gjør man da?

første ut vei er at du kan flytte tenninga. men da blir det ikke noe effekt økning på motoren vist det blir for høy komp å at du må flytte tenninga.

kan gjør det her og selv motoren er org eller er litt plana.

Når du har bilen din på tomgang så justere du tenninga like før at du får tenningsbank. Det igjen vell at du får meir effekt ut av motoren på høy turtall. merk bart ved 4000rpm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke hvor mye du får på det når motoren er orginal.

Du juster no på fordeleren da. husk å løsen på skruen før du prøver å vri på den.

kjøp deg gasspjeldhus fra B25 det veldi merk veldi mye på motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...