jcvold Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 jeg skal til syden i februar,og vil parkere på flesland.hvor mye koster dette?? for en uke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 ...ein knust BMW 320i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Tror du finner svaret her inne: http://www.europark.no/Default.aspx?pageurl=bergenairport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 4-500 tror jeg at jeg betalte for en god uke ifjor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 "syden" haha... typisk nordmann å si det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 "syden" haha... typisk nordmann å si det.. ....det er då heilt utan interesse om han skal til Hellas eller Spania, bilen står like dyrt på Flasland! ..men det er eit poeng...sør for tyskland er stort sett "syden" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 "syden" haha... typisk nordmann å si det.. ....det er då heilt utan interesse om han skal til Hellas eller Spania, bilen står like dyrt på Flasland! ..men det er eit poeng...sør for tyskland er stort sett "syden" Jeg forbinder syden stort sett med canari øyene samt sørøst kysten av spania. Hellas er no hellas:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 "syden" haha... typisk nordmann å si det.. ....det er då heilt utan interesse om han skal til Hellas eller Spania, bilen står like dyrt på Flasland! ..men det er eit poeng...sør for tyskland er stort sett "syden" Jeg forbinder syden stort sett med canari øyene samt sørøst kysten av spania. Hellas er no hellas:) Enign i det! Syden er forbeholdt canari øyene. Alt annet er enten Spania, Hellas etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Billigst her: www.fleslandparkering.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Koster 80,-/døgn på Torp ihvertfall.. vil tro det er rimelig normal flyplasspris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Please, parker på f.eks bergen storsenter og ta flybussen ut til flesland! SKal visst være mye tyveri/hærverk ute på flesland! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Please, parker på f.eks bergen storsenter og ta flybussen ut til flesland! SKal visst være mye tyveri/hærverk ute på flesland! Ville heller gjort det, mindre gåing blir det også. vakthold er ingen garanti mot innbrudd, det har jeg erfart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 ikke å anbefale å parkere på flesland nei, en kompis av meg parkerte der i tolv dager, når han kom tilbake var bilen borthe vekke... å filmen fra overvåkningskameraet var borte... merkelige greier 5 uker senere stod bilen parkert der igjenn, og var ribbet for alt verdifullt, og selvsagt også denne gangen var filmen fra kameraene borte... lukter litt av dette her! parker heller hos slekt eller venner!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulenpower Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Ein kamerat av meg (og deg jcvold) sin BMW blei stjelt på Flesland for nokre år sidan når han var ute i nordsjøen på jobb. Då han kom tilbake og oppdaga at den var stjelt så spurte han dei korleis nokon kunne sleppe ut av parkeringa uten å ha billetten. Han fekk til svar frå ho dama: "Då seie du berre til meg at du har mista billetten, så får du ein ny av meg". Ikkje heilt trygt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 syden = gran canaria,maspalomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå