Patrick B Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Hei, lurer på om noen som vet hva BMW e21 med det "svarte" taket het, er ikke baur cab, er ikke sikker på om noen skjønner hva jeg mener, er ikke et svart lakert tak, men noe i rettning det er coupe det er snakk om en coupe med hardtop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 med vinyl tak? eller.no slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Tror nok du ikke finner andre modeller enn vanlig E21 2-dørs, Baur, Peters og Lumma. I såfall så legger du ut en link her, for det kunne jeg tenkt meg å sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Fattern hadde en E21 med svart vinyltak, men han mener det var fordi bilen hadde gått rundt, og forrige eier hadde fiksa det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Fins touring også... Ca èn igjen..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Fins touring også... Ca èn igjen..hehe Fins og fins fru Blom... Ikke akkurat serieprod da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 Fattern hadde en E21 med svart vinyltak, men han mener det var fordi bilen hadde gått rundt, og forrige eier hadde fiksa det sånn. Nei d må nokk finnes noen få, fattern mente d var skjelden utgave, og han hadde vel noe slags vinyltak, og med originale M-striper, skal se om jeg kan fikse/scanne bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Ikke akkurat serieprod da.. heldigvis. den der var ikke direkte pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Fins touring også... Ca èn igjen..hehe Fins og fins fru Blom... Ikke akkurat serieprod da.. I know,derfor ca èn igjen... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Fattern hadde en E21 med svart vinyltak, men han mener det var fordi bilen hadde gått rundt, og forrige eier hadde fiksa det sånn. Nei d må nokk finnes noen få, fattern mente d var skjelden utgave, og han hadde vel noe slags vinyltak, og med originale M-striper, skal se om jeg kan fikse/scanne bilder. Dette tror jeg ikke noe på, vil gjerne få litt mer info om dette - og aller helst bilder i tillegg før jeg tror helt på at dette er en modell som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Fattern hadde en E21 med svart vinyltak, men han mener det var fordi bilen hadde gått rundt, og forrige eier hadde fiksa det sånn. Nei d må nokk finnes noen få, fattern mente d var skjelden utgave, og han hadde vel noe slags vinyltak, og med originale M-striper, skal se om jeg kan fikse/scanne bilder. Dette tror jeg ikke noe på, vil gjerne få litt mer info om dette - og aller helst bilder i tillegg før jeg tror helt på at dette er en modell som finnes. hehe! Det er helt greit! Har bilde, men idet er ikke så bra bildet, men du ser godt hvilken bil det er. Men når jeg får tilgang til scanner, skal du få se bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Her er noen bilder av bilen, tatt me mobilen! Ikke så god kvalitet, men bare så dere får se! PS! skal finne bilder av kun bilen Dette er en helt original bil! Var vel den første 323i en fattern hadde, han har hatt 2 helt svarte etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Fins touring også... Ca èn igjen..hehe Fins og fins fru Blom... Ikke akkurat serieprod da.. ...og like greit kan det vere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 ...ser ut som vanleg "vinyltak" men om det er orginalt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 ...ser ut som vanleg "vinyltak" men om det er orginalt?? Det taket er originalt? E30 har vel også hatt et slikt tak? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå