Gå til innhold

BMW E21 Med svart tak? (bilder)

Patrick B
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fattern hadde en E21 med svart vinyltak, men han mener det var fordi bilen hadde gått rundt, og forrige eier hadde fiksa det sånn.

Nei d må nokk finnes noen få, fattern mente d var skjelden utgave, og han hadde vel noe slags vinyltak, og med originale M-striper, skal se om jeg kan fikse/scanne bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern hadde en E21 med svart vinyltak, men han mener det var fordi bilen hadde gått rundt, og forrige eier hadde fiksa det sånn.

Nei d må nokk finnes noen få, fattern mente d var skjelden utgave, og han hadde vel noe slags vinyltak, og med originale M-striper, skal se om jeg kan fikse/scanne bilder.

Dette tror jeg ikke noe på, vil gjerne få litt mer info om dette - og aller helst bilder i tillegg før jeg tror helt på at dette er en modell som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg ikke noe på, vil gjerne få litt mer info om dette - og aller helst bilder i tillegg før jeg tror helt på at dette er en modell som finnes.

hehe! Det er helt greit! Har bilde, men idet er ikke så bra bildet, men du ser godt hvilken bil det er. Men når jeg får tilgang til scanner, skal du få se bildet! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...