M3Cecotto Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Noen her med anbefalinger av firma/personer som sveiser alu radiatorer av ymse str til E30M3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Thoresen Automotive. Kjempehyggelig kar, og meget godt håndtverk. Lagde Catch-tank til bensin for meg. Han lager det du ønsker. Finner kontakt info her: http://www.home.no/abracing/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Hvor mye betalte du for den catch tanken han lagde til deg?? har du et bilde på den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Husker ikke hva jeg betalte, men jeg jeg husker at jeg synes det var en helt grei pris på noe som var håndlagd etter mine mål... Har tenkt å bruke han igjen til andre prosjekter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Radiatorservice i Bergen anbefalte meg ikkje å reparere rediatoren min, da den var av alu. Men skkurat det har eg ikkje epiling på, så det kan godt hende det går. Men det var nå det de sa til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Slik jeg tolka det var han ute etter firmaer som kunne bygge en radiator i den størrelsen han hadde lyst på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Cecotto Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 M3Compact, du tolka helt rikti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Radiatorservice i Bergen anbefalte meg ikkje å reparere rediatoren min, da den var av alu. Men skkurat det har eg ikkje epiling på, så det kan godt hende det går. Men det var nå det de sa til meg. Nå er vel dette litt OT siden dette vel handler om nyoppbygging, men uansett er det jo fullt mulig å sveise aluminium på bra måte. Kjemisk metall fungerer også helt utmerket i nødstilfeller. Har tettet mye rart med kjemisk metall, uten å ha sett noen negative konsekvenser av det i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Cecotto Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 Kjemisk metall funker som snus - har bare hatt positive erfaringer ved bruk av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Helge vik bruker vel alu radiatorer i noen av sine biler... det er jo mulig å høre med han hvor han kjøpe de hen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Man kjøper register og sveiser tankene selv el får noen til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Ok Misforsto visst litt eg. Trodde det var sveise, som i repare eg. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 http://summitracing.com/ billige universalradiatorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 ot! hører en del om helge vik! åssen biler har han? noen som har link eller bilder til biler han har eller har hatt..?"!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 ot! hører en del om helge vik! åssen biler har han? noen som har link eller bilder til biler han har eller har hatt..?"!? Du kan laste ned filmen jeg laget fra rudskogen i september. Der ser du to stk e30'r han har/hadde. (En vinrød og en sølv) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10871 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå