DaggEn Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Det er snakk om en coupe. Syns denne vingen blir litt i meste laget. Noen anbefalinger på hva som kan passe til? Gjerne bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Den var jo drit tøff da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 Har egentlig aldri likt den vingen der men når jeg ser den på denne bilen var den ganske rå selvom jeg ikkje liker å innrømme det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 personlig så ville jeg ikke hatt noen vinge på den bilen. bare en sånn liten e46 m3 spoiler kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Sjekk den som er på månedens bil... den syns jeg er utrolig fet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 Sjekk den som er på månedens bil... den syns jeg er utrolig fet.. Ja har sett på en slik også men vanskelig å si om det passer sammen med rieger infinity II kit'et. Vinge må det hvertfall være syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6451 Den vinga der er utuli fet på e36 coupe, synst vertfall eg Ein eg kjenner har ei slik ei, ser veldig bra ut..synst vertfall eg '> Den vinga der er utuli fet på e36 coupe, synst vertfall eg Ein eg kjenner har ei slik ei, ser veldig bra ut..synst vertfall eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 uups... http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6451 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Det er snakk om en coupe. Syns denne vingen blir litt i meste laget. Noen anbefalinger på hva som kan passe til? Gjerne bilder Synest den vinga der var ganske feit eg! Eg hadde gått for den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 ...nei dette vert for mykje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 ...nei dette vert for mykje! Ja den er litt for stor og altfor firkantet.. Noen forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå