Stjernstedt Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Hei Er det noen som veit noe om denne m3 som er tilsalgs på autodb? Kanskje noen kjenner eieren eller har sett den i virkeligheten. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=961603 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 jeg har aldri sett den før, men han fyren der har annonsert to stk m3 coupeer med lav km-stand, begge 93 mod, en rød og en sort! vet ikke helt hva dette er jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 så ut som bildene var tatt da bilen var helt ny... om den ser slik ut nå er jo det bra.. fin bil i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 Helt utrolig egentlig. 13år gammel bil med 52k på telleren og 1eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Har vært i kontakt med eier jeg og han er medlem i BMW klubben og jeg tror nok han er en seriøs mann. Dette er nok en bil man kan kjøpe "usett" tror jeg. Jeg kunne fått den for ca 260" ferdig reg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 RØVER_KJØP som det heter .. hadde jeg likt E36 hadde dette vært bilen for meg.. og sikkert mange andre her inne.. orginal bil er jo veldig hyggelig.. fin i lakken var den også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 Ja, denne bilen fristen veldig for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Prisantydning er ekslusive engangsavgift (kun betalt moms). Engangsavgiften er i dag kr. 102920,-. Venter man med å registrere bilen til mars 06 så synker engangsavgiften til kr. 91473,-. Bilen står på Hamar. Kun seriøse henvendelser. 102k for engangs avgift!? Vet ikke hva det er men det var MYE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Prisantydning er ekslusive engangsavgift (kun betalt moms). Engangsavgiften er i dag kr. 102920,-. Venter man med å registrere bilen til mars 06 så synker engangsavgiften til kr. 91473,-. Bilen står på Hamar. Kun seriøse henvendelser. 102k for engangs avgift!? Vet ikke hva det er men det var MYE!! Velkommen etter Hadde kjørt verstings E30 fra Tyskland hadde det ikke vært for denne avgifta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Er dyrt å bo i Norge ja.. Engangsavgiften gjør bilen fort dobbelt så dyr. Kjedelig, men sånn er det nå bare. Så ut som en meget flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Helt utrolig egentlig.13år gammel bil med 52k på telleren og 1eier. om det er sant ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå