Runar-CSi Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Finnes det noe marked for en sånn motor? har en som mulig blir til salgs. Er ifra en 1990 modell 520. Vurderes solgt som komplett motor med alt untatt girkasse..... Motor er vel gådd ca 250k. Har vært i bruk nå fram til venteren uten et feil tikk. En ekstra topp kan også medfølge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 nesj... hva er det verdt? 3500? Ikke sikkert den blir solgt men er kjekt og vite om det er mulig å få solgt den før vi bestemmer oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 samma topp som på B23? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bttore Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 eg kan være interessert, kanskje berre i den ekstra toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 Skal vel være samme topp som b23 etter det jeg har forstått. Jeg får muliggens en meget bra topp til salgs om ikke lenge... det blir avgjort iløpet av en uke tenker jeg. Det er en komplett topp med meget bra kam/vippetøy osv.... pris=bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå