336mik Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 I morgen er Lisjøen i elverum åpent fra 11.00 til 16.00.Det vil bli holdt åpent lørdag 11.00-16.00 og søndag 12.30-16.00. Kr 100 for 1 dag og kr 150 for en helg. Det blir kjøring så lenge det er føre til det utover våren. Ved spørsmål ring: Roger 97633008 Morten 91116354 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Så da er det bare å hive seg i veien folkens! Lisjøen er KULT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 søndag også!!?? blir det mere kjøring utover vinter'n så legg det ut hær a!! da kommer jeg utover ! artig å se på litt kjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 søndag også!!??blir det mere kjøring utover vinter'n så legg det ut hær a!! da kommer jeg utover ! artig å se på litt kjøring! Du glemte noe, Side veis kjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Det blir nok kjøring så lenge isen holder seg tykk nok.. Kjipt om Plutselig alle de svære bmw'a skulle gå gjennom isen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 hvor i elverum er detta a? er hælvetes dårlig kjendt der... pleier det å være vær helg el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Må man ha pigger da eller? Det er vel ikke mye feste på isen med piggfri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Det er på Lisjøen i Sørskogbygda hvis det sier deg noe... Kjørte der i dag med ok piggdekk, mange som kjører med ishjul så blir liksom hengende litt etter men artog er det lell.. Var flere som filmet og tok bilder der i dag, noen her som var der og har peiling på hvem disse var, evt om de blir publisert noe sted på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Det er litt vanskelig å finne fram til Liesjøen hvis man ikke er kjent, det skal sies. Finn fram på Gulesider så ser du på kartet. Jeg tenker meg en tur oppover der neste helg for å teste føret, men etter hva jeg hører så er banen litt liten? Og man føler seg fort veldig liten uten ispigg, blir tatt igjen hele tida.. Dette iflg en kamerat som har vært mye oppå der.. Jeg kjøte i dag på Tøråssjøen i Våler, som ligger 30 km syd for Elverum og det fungerte supert! Her er det også kjøring hver helg: Lørdag: 10-18 Søndag: 12-18 20kr pr dag! Vil påstå at dette er et bedre alternativ en Liesjøen jeg da... men nå skal jeg ta meg en tur å se på Liesjøen neste helg, så da får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Vei beskrivelse:Fra Elverum sentrum mot trysil ca 7km.Til høyre ved statoil stasjon mot sørskogbygda.Ca 6-7 km til butikk.høyre i kryss vis-avis butikk.Hold rett fram i 3,5km(og IKKE sving av mot lisjøen-badeplass).Etter de 3,5km kommer du/dere til ei lita bru med autovern på begge sider.Sving da første til venstre,og du er framme.Innkjøringa til bana ser litt stusselig ut,så det er mange som kjører forbi,men det er første til venstre etter brua ihvertfall.Kjør pent til og fra,siden klager fra beboere rundt om sjøen vil føre til at vi mister disp til bruk av sjøen.Skal prøve å få satt opp et skilt i nærmeste fremtid der.I går (søndag) hadde vi forresten besøk av noen fra gatebil.1 stk m5 e34 og en subaru 22b(tror det var s.hafsengen).Banen er ca 1,5 km og 10-15 bred med varierte svinger.Hastighet er litt vanskelig å fastslå,men med amazon`en på gamle vinterhjul fikk jeg opp ca 100km/h.Denne bilen har ca 60-70hk så det er absolutt ingen killer.Til nå (1 helg)har det vært ca 40 biler å kjørt der.Volvo 240 er vel en evig slager,men alle typer bil har blitt brukt bla.M5,540 kompressor,325ix,320,opel ascona rallybil,subaru impreza wrx og 22b,mazda 323gtr,volvo-orginal rallybiler,volvo 740,vw golf og mange andre.Alle er hjertelig velkommene til en trivelig(e) dag(er) med masse bil-morro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 og noen bilder finner dere her! Også av amazonen til 336mik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Hvor finner vi bildene..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 og noen bilder finner dere her!Også av amazonen til 336mik Hvor sier du sier du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Må være dette han sikter til: http://www.gatebil.no/index.php?id=684&pageid=116 Din Amazon 336mik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Så sykt vått ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå