maxbjarne Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Er det noen som vet hvor man kan finne ut hvilken type bakstilling man har? Vet at man skal lese av nr på bakklokka, man hvor kan jeg finne ut hvilken bakklokke man har? Er det noen nettsteder man kan skrive inn nr for så å få svar? Grunnen til at jeg lurer er at jeg oppdaget at det var diffsperre på bilen min, jeg trodde det bare var åpen diff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Du kan jo se på www.realoem.com. Der får du i hvertfall vite hvilken diff det er på din BMW modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Er det noen som vet hvor man kan finne ut hvilken type bakstilling man har? Vet at man skal lese av nr på bakklokka, man hvor kan jeg finne ut hvilken bakklokke man har? Er det noen nettsteder man kan skrive inn nr for så å få svar?Grunnen til at jeg lurer er at jeg oppdaget at det var diffsperre på bilen min, jeg trodde det bare var åpen diff... har du diffbrems skal det stå stemplet en S på diffhuset, samt stå en S foran utvekslingen på det lille metallskiltet på baklokket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxbjarne Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hmmm... Hva er forskjellen på stor og liten bakklokke da? Hva skal det stå på en bakklokke fra M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxbjarne Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå