Hylland Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Hadde ein diskusjon med ein venn idag... Han meiner at den nye 1-serien til Bmw har komt med framhjulsstrekk, men eg meine at det ikkje er nåken Bmwa som har framhjulsstrekk... Kva er riktig? I tillegg meiner bror min at A-serien til Mercedes har framhjulsstrekk.. Stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Jeg tror ingen BMWer har forhjulstrekk. 1-serien har iallefall bakhjulstrekk. A-Klassen til Mercedes har forhjulstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 1 serien har bakhjulsdrift. bmw har vel bare lagd 4x4 og bakhjul. angående mercedesen vet jeg ikke. edit: var såpass treig at non andre rakk og svare mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 BMW prøvde vel å lage ein forhjulstrekker for ei god stund sia, men etter det eg veit gjekk heile greiene til H******, så dei fortsatte på bakhjulstrekk Noko som me alle er gla for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 den dagen BMW lager bil med feilhjulstrekk har jeg laget en tidsmaskin! og jeg inviterer dere alle med til den tiden hvor E30 og E36 rullet ferske ut av fabrikken.... eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 den dagen BMW lager bil med feilhjulstrekk har jeg laget en tidsmaskin! og jeg inviterer dere alle med til den tiden hvor E30 og E36 rullet ferske ut av fabrikken.... eller noe.. ok, gleder meg! Har der glemt at bmw lager Mini? Noen som vet om isetta var bak eller framhjulstrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Ja, men mini blir ikkje rekna med da Det er jo liksom engelsk. BMW er tysk panserstål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Ja, men mini blir ikkje rekna med da Det er jo liksom engelsk. BMW er tysk panserstål men like fullt bmw som lager den vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Hehe... OK da Men vist me ser bort fra den, lager BMW ingen feilhjulstrekkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 nei, og regner med disse kommer i rwd også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 ser ut som isettaen og er rwd ... http://en.wikipedia.org/wiki/Category:R ... e_vehicles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Isettaen trekker riktig ja BMW sier at de aldri skal lage en feilhjulsdreven bil, de mener rwd er best og godt er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 kom en 116 istad på statoil der jeg bor.. lå breit i rundkjøringen.. om det var med brekket så er jeg jente.. a klasse drar foran, ruster eller velter.. god natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Hvis BMW noengang går over til fremhjulsdrift, kommer jeg til å slutte å kjøpe BMW bare av prinsipp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Tror ikke BMW kommer til å lage kassebiler og lastebiler heller, som MB gjør. (Disse har vel også FWD?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå