Gå til innhold

Ny shoppen !!

Kenneth BMW
 Share

Anbefalte innlegg

veldig bra dette. skal du ha den w3c godkjent ?

knappene øverst bør dobbeltsjekkes en gang til. noen små pirkefeil der.

en annen ting... de blå søylene virker veldig store. Husk at det er midtsiden som skal være i fokus ( eller tar jeg feil ?)

"Hjem" knappen bør også være lik som de3 andre (bli gul når man holder musen over etc)

ellers så det meget bra ut. Likte spesiellt godt fargetemp. den er rolig og fin. man finner seg fort til rette på siden ! det er veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla :D

Jepp det er noen så ting som skal rettes :wink: De småtingene tar tid å fikse for meg da jeg ikke er ekspert hehe.

Ja det kommer masse mere produkter. ( CD-spillere også)

De blå søylene skal være i den bredden, men det kan hende jeg gjør shoppen breiere, men vi får se.

De små bugsene som kan oppstå skal bort. får dere litt feil på siden så trykk oppdater knappen .... vi er ikke helt ferdig med siden så alt blir bedre.

Det er fult mulig å registrere seg som kunder :wink:

Jeg takker så meget for all tilbake mld :clap:

Finner dere flere feil eller ting som skjer som ikke skulle ha skjedd, gi beskje.

Gjærne send PM vist dere finner noe som trenger forklaring:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er de bil forsterkerene dine brukbare? virker da så sinnsykt billig...

Jepp de er til å stole på de.

Les på spesifikasjonene og se hva de duger til. :wink:

Lansar er et kjent merke i USA/Canada.

Husk jeg går ikke igjennom noe mellomledd, og kan da opperere med de prisene. Var det et ekstra ledd i norge så hadde prisen vært høyere.

Jeg går god for disse forsterkere, og de fleste forsterkerene fra Lanzar har 5 års garanti.

PS det er RMS-watt som gjelder 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det virket ganske heftige de forsterkerene allefall til den prisen! å er de amerikanske så pleier de å gi det som står på de..jeg har stort sett brukt hifonics forsterkere og vært godt fornæyd med de.. men kan nok hende at jeg må prøve en forsterker fra deg en gang! virker akkefall lovende :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på Maxxsonics!

Er du bare interessert i forsterkerne?

Jeg kommer til å lage noen pakker med subber og forsterkere, forsterkere og comp-sett. og den komplette pakken osv..

disse pakkene blir billigere å kjøpe enn løse produkter.

Kom med forslag! kansje det er en pakkeløsning du har lyst på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig bra dette. skal du ha den w3c godkjent ?

knappene øverst bør dobbeltsjekkes en gang til. noen små pirkefeil der.

en annen ting... de blå søylene virker veldig store. Husk at det er midtsiden som skal være i fokus ( eller tar jeg feil ?)

"Hjem" knappen bør også være lik som de3 andre (bli gul når man holder musen over etc)

ellers så det meget bra ut. Likte spesiellt godt fargetemp. den er rolig og fin. man finner seg fort til rette på siden ! det er veldig godt.

Jeg har nå fikset litt på knappene.

Kan du se om det det var det du tenkte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på Maxxsonics!

Er du bare interessert i forsterkerne?

Jeg kommer til å lage noen pakker med subber og forsterkere, forsterkere og comp-sett. og den komplette pakken osv..

disse pakkene blir billigere å kjøpe enn løse produkter.

Kom med forslag! kansje det er en pakkeløsning du har lyst på :wink:

kan nok hende du har skaffet deg en kunde en gang i fremtiden ja!! bassere har j bra med får øyeblikket..forsterkere jeg har er jeg egentlig veldig fornøyd med, men ha ikke brukt de maks enda (har ikke nok strøm).. men kanskje jeg kjøper et front sett av deg etterhvert..blir utpå våren/sommeren en gang..skal ikke ha med d første så kontakter jeg deg senere!kan nok hende du får solgt en værsting forsterker og ett comp sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...