Lien Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=968358 Noen som kjenner til denne? Ser meget fin ut og vurderer seriøst på å slå til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Nydelig 5-serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Er ganske sikker på at jeg så denne bilen for salg for et par måneder siden, hvis den ble solgt da og den nye eieren skal selge den igjen så virker det jo litt merkelig. Men kan være at den ikke ble solgt å at det er samme eieren som har bilen enda. Hvis jeg ikke husker feil så sto det i den forrige annonsen at den var slitt i lakken. Bilen så jo veldig bra ut på bildene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg har sendt mail til han som eier den og spurt om han vil bytte men har ikke fått svar enda. Skal også få tilsendt bilder på mail så da ser man jo fort om lakken er slitt eller ikke.. For min del lønner det seg for meg å få så mye info som mulig om den hvis jeg skal kjøpe. Bilen ligger 46 mil fra mitt hjemsted så da er det litt kjipt hvis jeg kommer å skal kjøpe den, også viser det seg at det er bare driten. BMW 545i er mitt drømmeprosjekt så nærmere enn dette kommer jeg ikke. I tillegg til dette er det jo sportstoler i sort skinn, justerbare gule koni, m5 eksos og 19" felger som setter toppen av kransekaka. Men som sagt, man skal alltid være kritisk når man kjøper seg bil, selv om man er forelska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 eg bor 10min ifrå denn karen men har aldri sett bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Ekstremt fine felger på bilen... sikle sikle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 eg bor 10min ifrå denn karen men har aldri sett bilen Kan ikke du stikke å se på den for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 eg bor 10min ifrå denn karen men har aldri sett bilen Kan ikke du stikke å se på den for meg? heh er du seriøst interrisert da?? kompis av meg kjenner visst han som eiger den.. er stor interesse for bilen, nesten solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Det står det i første posten det. Stikk og gjer mannen ei tjenesta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 heh er du seriøst interrisert da??kompis av meg kjenner visst han som eiger den.. er stor interesse for bilen, nesten solgt.. Er så interessert som det er mulig å være jeg! Ringte han i går og da visste han ikke om den var solgt eller ikke.. Har du muligheten til å få sjekka litt rundt den eller? Eller kanskje kameraten din? Hvis du kunne gjort det hadde jeg i såfall vært veldig takknemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 visst du har penger og hasr lyst på bilen så er det jo bare å dra å se på bilen? det er jo bare 5-6timers kjøretur og visst du virkeli har lyst på bilen så er jo det jo ikke langt å kjøre. Så går du skikkeli over bilen og visst du syns den er bra så slår du til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 visst du har penger og hasr lyst på bilen så er det jo bare å dra å se på bilen? det er jo bare 5-6timers kjøretur og visst du virkeli har lyst på bilen så er jo det jo ikke langt å kjøre.Så går du skikkeli over bilen og visst du syns den er bra så slår du til 6-5 timars køyring er ikkje mykje for ein nord for Trondheim...eg er imponert over kor lett alt er berre ein kjem seg vekk frå Oslogryta der 2 timar ei "Amerikareise"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 visst du har penger og hasr lyst på bilen så er det jo bare å dra å se på bilen? det er jo bare 5-6timers kjøretur og visst du virkeli har lyst på bilen så er jo det jo ikke langt å kjøre.Så går du skikkeli over bilen og visst du syns den er bra så slår du til 6-5 timars køyring er ikkje mykje for ein nord for Trondheim...eg er imponert over kor lett alt er berre ein kjem seg vekk frå Oslogryta der 2 timar ei "Amerikareise"! Haha... sant det.. eg har heller ingen problem med å stija 5 timer i bil.. Når eg skal på skulen om morningen og ikkje har reist ut dagen før, brukar eg nesten 2 timer til skulen... Inkl. ferje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Eg drar sta og ser på den no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Ta MASSE bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå