M3Compact Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Usj, jeg venter på våren. Var helt idiotisk å kjøpe sommerbil 1. desember. Nå står Compacten bare å støver ned i garasjen mens jeg kjører gammel Subaru med 100hk... Må si jeg gleder meg LITT til man kan dra på seg t-sjorte og kose seg ute på tørr asfalt igjen. Prøver å dempe depresjonen med å handle inn noe deler til godvogna. I løpet av den ene måneden jeg har eid bilen har jeg fått i hus 2 set hjul, innstegslister, olje, filter, navi, AC-emblemer, brannslukker, og hjulstativ. Noen som kjenner seg igjen i å vente på våren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 ...ja ikkje tru du er aleine! Eg er klar for å vere "toppløs" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Kjenner meg også godt igjen jeg også. Jeg har riktignok ikke kjøpt inn så meget ennu. Tenker jeg kjøper det meste samtidig. Dvs, det meste av styling og slikt. Har også en ikke-montert DVDspiller&skjerm som jeg skal lage et lite prosjekt av når jeg skal installere. Blir nok knall! Har allerede lastet ned musikkvideoer som jeg skal brenne ut og spille i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Gleder meg no sinnsykt.. Ahh, skal bli så konge. Er lei 520'n nå. Så skal bli stas å få ut igjen Compact'n. Har handlet endel, men har klart meg ganske bra til nå.. 1.desember hadde bilen min stått inne nesten to mnd den alt. Så jeg klør veldig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Storkoser meg på vintern jeg.. Riktig nok er det moro å kunne dra på litt i svingene på sommeren uten å være redd for at det skal være glatt, men vinteren er jo halve moroa med BMW! (så sant man har en man tør å bruke..). Men, såklart, sommeren er ålright. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Gleder meg også veldig til våren, da blir det ny bil på meg,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Gleder meg også veldig til våren, da blir det ny bil på meg,. kva slags bil da? Gler meg til våren eg også.. Då blir det bading, pilsing og bilkjøyring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Venta på våren siden oktober jeg Men det går rette veien. Det har vært en fin vinter så langt. Ikke noe ekstremvær, ikke mye snø og ikke så glatt. Nå dukker jo sola opp snart også Har handla inn litt jeg også, men til overkommelige summer da jeg har nokså lite igjen før bilen er komplett. Gleder meg til våren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Trådstarter: Hvor kjøpte du hjulstativet og hva gav du for det? Dette er truleg eit hyllesystem frå Constructor Norge, der det berre er benytta hyllevangar og ikkje hylleplater....så set du dekka opp på ramma. ...hugsa ikkje prisen i hovudet men det er ikkje kjempe dyrt. Har denne type innredning i heile garasjen min...18 løpemeter med 5 hyller i høgden!!! ...ingen dårleg ide dette..men er redd dekka kan ta skade av å stå slik heile vinteren (kan få kast i dei)... Nope, fra kvalitetsleverandøren Biltema! http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=487&iItemId=95161 Jeg titta inn på et "dekkhotel" og så at de også lagret dekk på denne måten. Jeg har ingen tro på at de tar skade av å bli lagret slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 var berre redd at du fikk ein liten midlertidig deformasjon der dekket møtte bjelken, og når du køyre så ville du få punktslitasje...men nei, eg påstår ikkje noko., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 skal bli godt med sol sommer og 18tommer .. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Gleder meg også veldig til våren, da blir det ny bil på meg,. kva slags bil da? Gler meg til våren eg også.. Då blir det bading, pilsing og bilkjøyring Da blir det forhåpentlighvis 320it E-36 med M-pakke eller 520/523it E-39. Får se hva som dukker opp. har 150k å bruke på bil så nå skal jeg ha noe som er bra. gleder meg til å begynne å titte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Så pass.. Får jo ein fin E34 M5 for den prisen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 No Shit Sherlock! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Skal snart til South Africa, jeg... så det blir bra... noen som har erfaring med Sixt limmo-service, forresten ? husker jeg så een reklame for Sixt limmo på en Flybuss en gang.. bilde av en ( på den tiden) helt ny 7'er.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå