TOREBMW Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 hjemmelaget. kan ikke bruke den lenger pga bur.følger med turbo trykkmåler og oljetemp.gi et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Hvor stor er hulla til målerene?? 52MM? Er det mulig å kjøpe den utn målere?? Har turbotrykk måler selv. Så tenkte jeg å motere en af måler jeg har + oljetrykk.. Ett par hundre uten målere?+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 det er den vanlige ø52 ja intrumenter.noen høyere en 200kr`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Hva 300.-, med målere... Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 haugesund bor jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 350.- ut'n målere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 350 +frakt er greit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Da har vi en avtale?? Skal jeg sende pm?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 ja send meg pm så jkeg kan få sendt deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå