Gå til innhold

Kor skal bimmers treffet vera?

Arimanni
 Share

Akershus  

123 stemmer

1. 1. Akershus

• Aust-Agder
      1
    • Buskerud
      3
    • Finnmark
      1
    • Hedmark
      9
    • Hordaland
      13
    • Nordland
      11
    • Oppland
      9
    • Oslo
      22
    • Rogaland
      13
    • Sogn og Fjordane
      7
    • Telemark
      3
    • Troms
      4
    • Vest-Agder
      1
    • Vestfold
      4
    • Møre og Romsdal
      23

Anbefalte innlegg

Det er tydleg stemning på at det skal vere eit bimmers treff :D

Men folket er veldig ueinige i kor det skal vere.. Så eg tenkte me kunne ta i første omgang ein avstemning i kva slags fylke og deretter sjå kva me får ut av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg går jo da for Oppland ettersom jeg bor der. Men Oppland er digert da. Jeg bor jo i sørenden, så blir det i nordenden blir det langt uansett.. :) Samme for meg egentlig. Bare det ikke blir helt nord i Norge. Det blir litt for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo lage til ein avstemning på dei kommunene som er i fylket også ;-)

Men blir nok eit par fylker som blir ståande igjen som mest.. Og da må me nok ta ein ny avstemning.. Men vist me skal fortsette og diskutere sånn som me har gjort, kjem det ikkje til å skje noko med treffet... Og eg har lyst på treff ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan også DU kjøre

på Arctic Circle Raceway!

Vi har åpnet banen for kjøring i egen bil / på egen mc. Du må kjøre i henhold til veitrafikkloven, og kjører på eget ansvar. Du kan kjøre i 20min, og det koster bare 250,-. Når det er annen aktivitet på banen, for eksempel løp, er det ikke mulighet for kjøring, men ellers er det stor sett åpent på ACR fra kl. 10.00 og utover ettermiddagen. Så benytt sjansen til å komme innom og teste den fineste banen i Nord-Europa!

hmm.. virker jo som banen er åpen hver dag?! billig var det jo også :D tror ikke det er så svindyrt å leie banen uansett. så jeg stemmer for treff på acr 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, alle klager på hvor sært det er der de selv bor til vanlig f.eks. dårlige veier og fotobokser.

Allikevel virker det som flesteparten ikke ønsker å ha treffet mere enn noen få km. fra stuevinduet sitt.

Trodde halve gleden var å komme seg bort å få brukt bilene litt jeg.

Selvf. da innenfor rimelig avstand f.eks. 6-10 timers kjøring, ikke 6-10 minutters kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I eller rundt Trondheim hadde vel vært mest rettferdig, men det alternativet er ikke med her. Men vært best å dele det opp. Kan gjerne kjøre langt for å være med på treff, men noe særlig lengre enn Trondheim gidder jeg ikke. Husk at de som har langt å kjøre ikke kan ta seg fri fra jobb for å kjøre over halve landet (hvis det skal legges utenom ferie). Og som noen nevnte i den andre tråden, at dem fryktet bare 15 stk. på tre treff, vel...blir det så ille så kommer det f... ikke 100 på ett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok! Men me må berre få fortgang i det.. Ser ut som om at det ikkje er så mange folk som teke initiativ (eller noko i den dur) til å få igang eit treff...

Men det er som du seie, det er ikkje sikkert det kjem så mange... Men du vil til trondheim, det er også ein heilt grei plass for meg, men da er det dei fra Oslo området som byrjar å syte.. Fra meg og opp til trondheim er det ca 8 timer effektiv kjøyring.. Og det synest ikkje eg er så gale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ti timer til Trondheim herfra, så mye kjøring blir det uansett :wink: Derfor er Østlandet uaktuelt for meg. Vil i utgangspunktet ikke dele opp, men hvis de fra Øst og Sør ikke kunne tenke seg å sitte 6-10 timer i bil, så ser jeg ingen vei utenom. Men lenge til, så åpen for forslag er jeg selvfølgelig :D ACR hadde vært greit for meg da det er bare 2 timer unna, men det blir ikke helt rettferdig for de langt unna, og de er jo i flertall. En diskusjon rundt dette må vi jo ha for å få en løsning, så kom igjen folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...