320it Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Har noen fine sigarettmerker i taket bake i bilen. Lurte på å skaffe nytt stoff i hele taket og hattehylla. noen som vet hvor jeg får tak i det? finnes det skinn for å kle taket med? er dette en vanskelig jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Sikkert noen "huggere" som har det liggene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagfinn Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Se på koed.dk. Bmw opphøgger i danmark som selger maaasse nye og brukte bmw deler. har stadig nye kollisjonsskada biler inne. Veldig service instilt firma, med norske kontakt personer. Sender til norge for veldig lite frakt. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Burde ikke være så veldig vanskelig å trekke oppigjen taket med feks skinn, ta ned taket bruk stofflim på sprayboks. Burde gå som en drøm, bare å kjøpe ett stort stykke med skai el skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg holdt på og bytte taket i den forrige bilen jeg hadde pga fuktskade fra takluka. De skulle ha 5500 på bmw verksted ink arbeid. tror ikke jeg ville begynt med det alene, er en ganske krevende jobb. Skal det bli pent bør det gjøres av fagfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå