thraks Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Hva har skjedd med bilen min når den plutselig blir umulig tung på styringa? Hadde vært ute og kjørt en liten tur,dette skjedde når jeg rygga meg opp til innkjørselen hjemme. Jeg har en BMW 525 tds `97 touring. Evnt. hva er kostnadene på en slik reparasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Fikk du batteri lys når dette skjedde? kan varra så enkelt at reimen din er røket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thraks Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Tror ikke det kom batterilys. Er det reima på servoen du mener da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Kan være at servo reimen er slitt eller at det kom vann på den. Prøv å bytt reimen. Sjekk også servo oljen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thraks Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Var reima som var dratt seg av pga.at strammeren var gåen. Betalte 2500,- + reim 5 spors,til 350,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Ja, det er dyrt å ha bil Høyrest ikkje så gale ut det der eigentleg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå