BmwE92 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Spax RSX Coil Over kit. Noen som har hørt om detta senkesettet.? skal vist være laget i England. Har fått et tilbud på under 10 k for komplett sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE92 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 ingen?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 har du sjekket pris på H&R og bilstein? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Søskenbarnet mitt kjører på Spax sitt "vanlige" sett på en e36 318is, tror det er 60-40 og det har vært meget bra, stivt og godt det settet hans ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 monterte FK Kønigsport i helga, kjøpte det hos caprizone. 9900. ikke akkurat noe upris det, og bilen ble helt optimal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE92 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 H&R koster justerbart kr 16560 Bilstein har ikkje jeg sjekket,men rekner med at det ikkje er noe billigere. Fk Automotive: 9990,- hos styling-tech Supersport: 6990,- hos styling-tech Spax RSX Coil Over kit 16 000 hos b4you Men Jeg har fått tilbud om Spax RSX Coil Over kit til 7250,- i skottland.. Lurer på om jeg bare skal slå til og kjøpe det!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Men Jeg har fått tilbud om Spax RSX Coil Over kit til 7250,- i skottland.. Lurer på om jeg bare skal slå til og kjøpe det!... men da må du legge til 25% mva.. viss du ikke får dem til å trixe litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 har du sjekket pris på H&R eller bilstein i tyskland, sverige eller england? hvor fikk du prisen på 16560,- fra? syntes det var litt drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE92 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 snakket med www.poleposition.no Dei skulle ha 16560,- for H&R justerbart senkesett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Må si jeg blir helt oppgitt av prisene i Norge...kjøper nesten utelukkende fra Tyskland og USA selv. Et eksempel er dette: http://cgi.ebay.de/SUPERSPORT-Gewindefa ... dZViewItem Eller dette: http://cgi.ebay.de/SUPERSPORT-Gewindefa ... dZViewItem Det siste er justerbart både fremme og bak, 30 Euro dyrere. Med frakt og moms kommer det første settet på ca 4100,- Hvis du bor nær svenskegrensen, sender du det poste restante til et svenskt postkontor, da kommer det på ca 3300. Altså under halvparten av den prisen som styling-tech skulle ha. Lurer på hvor de andre 3700,- går.... MVH TommyL Edit: Kan jo bare for moro skyld legge til dette: http://cgi.ebay.de/BILSTEIN-EIBACH-Spor ... dZViewItem Sparer nok noen kroner her også ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 snakket med www.poleposition.noDei skulle ha 16560,- for H&R justerbart senkesett... har du hørt med powerzone? og spør om rabatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE92 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Har letet på siden deres ja,men fant ikkje noe justerbart senkesett. Bare vanli senkesett til 7990,- Får sende en e-mail til dem og spør ikveld. Har snakket med mange forhandlere av SPAX og alle anbefaler det på det sterkeste... Det er no iverfall dyrt i norge 16 000-17 000 for Spax RSX Coil Over kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Har letet på siden deres ja,men fant ikkje noe justerbart senkesett.Bare vanli senkesett til 7990,- Får sende en e-mail til dem og spør ikveld. Har snakket med mange forhandlere av SPAX og alle anbefaler det på det sterkeste... Det er no iverfall dyrt i norge 16 000-17 000 for Spax RSX Coil Over kit Har du sett på www.sandtler.de ? Har kjøpt noen sett derifra. De er dyktige med eksport og har greie priser. Sist kjøpte H&R coilover kom på knappe 9K med frakt og norsk mva... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Har snakket med mange forhandlere av SPAX og alle anbefaler det på det sterkeste... selvsagt anbefaler de noe de selger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Har snakket med mange forhandlere av SPAX og alle anbefaler det på det sterkeste... selvsagt anbefaler de noe de selger.. Skulle bare mangle Men er rimelig sikker på at de fleste av disse forhandlerne aldri har prøvd akkurat det settet du spør om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå