Hylland Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Finner ikkje igjen det eg postet for en stund siden. har sikkert blitt slettet. Har fortsatt problemer! Har nettopp installert oppgraderinspakken til Norton Internet Security, men har problem med å registrere meg hos Symantec. Når jeg restarter dataen etter installasjon, så kommer det opp en rute med hva de forskjellige produktene til Norton hjelper mot. Skal så trykke neste for å komme til registrering via internet, men når jeg trykker neste så skjer det ingenting... Har avinstallert det og installert det igjen... Nokon som har nokon gode råd??? Hjelp fort!!! Mvh Roar Hylland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 http://www.diskusjon.no/index.php?showforum=26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Når noe slettes, så er poenget at det skal bort, og skal ikke postes på ny! Spørsmål som dette hører hjemme på hw.no eller lignende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg