Gå til innhold

Playstation i bilen

Anbefalte innlegg

har kjøpt meg en liten sølv playstation,som jeg vurderer å montere i bilen.men åssen skaffe strøm til den,hvist jeg skal ha den i hanskerommet? den går på 8,5 V , men må jeg først ta stømmen opp til 220 V ,og så bare bruke den orginale ledningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke sjerm.må skaffe meg en som passer inn der som kjørecomputeren står (river ut den).hvilke innganger er det normalt på en sånn sjerm? pris?

Jeg har skjerm der du har tenkt til å sette den inn. Jeg anbefaler cube sin skjerm, og ramma som følger med passer rett inn der cc sitter orginalt. cc min har jeg flyttet opp dit cd spiller egentlig skal sitte. cd spiller har jeg satt under hanskerommet. Dvd spiller/playstation har jeg inni hanskerommet. Skjermen er også svart, noe som er en fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser grei ut den:

men,

Har hatt tv`er inn og ut av bilen min i 2 år. tror jeg har hatt 7 eller 8 sjermer i bilen. Kastet halvparten av de. Det er så utrolig mange billig sjermer til bil. Ikke la deg lure :)

ang. ps2 mini. Så holder jeg på å bygge det inn i min bil.

Har pratet med sony. Og de sier at man ikke får tak i det i norge. Men den er lagd for å putte i bil. Å i teorien er det bare å kappe ledningen før det treffer abapteren å koble det til bilen.

Skal prøve det selv :lol:

Men det er selvfølgelig mulig å hente det over sjøen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...