Gå til innhold

Arangsjører for Bimmers treff.

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

Fordel at et slikt styre vil bestå av minst en eller flere personer som har kjennskap til det området et treff ev. blir lagt til.

Spørs om en fra f.eks.Oslo eller en fra Tromsø kan lage et godt opplegg i f.eks. Molde eller nærheten av ARC. for den sakens skyld.

Burde vel se vilket område det heller mest mot når avstemmningen "avsluttes".

Så får folk da prøve "å selge seg" som gode kandidater til å arrangere dette. Da self. med folk fra andre steder i styret også enn kun dette området.

Tror det er best å stemme fram de som er interreserte enn at folk skal selvutnevne seg til da hovedasvarlig, nestansvarlig osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, tok å undersøkte Gol som stoppested

(Alle tallene hentet fra opplysningen 1881)

Reisetid(uten pauser)

Fra bergen: ca 4 timer

Fra Oslo: ca 3 timer

Fra Molde: ca 5 timer og 15 min

Fra trondheim: ca 5 timer og 30 min

Fra Kristiansand: ca 5 timer og 30 min

Det vil si at reisen er overkommelig for alle fra Trondheim til kristiansand?

Fra Bodø: Ca 13 timer

Fra Alta: ca 22.5 timer

Blir laaang reise for de som bor rundtomkring her!

Skulle vi hatt det i midten av norge så hadde vel få kommet ( rundt regna Mo i rana?)

For de som ikke vet hvor dette ligger, så er det ca 3 timer sør for bodø!

Kan vi ikke finne ut hvilken del av landet de fleste av aktive medlemmer bor, også ta det nærmest der?

Vel, da er sannsynligheten for at vi blir færre folk adskillig større, for da blir det mest sannsynligvis lengre reise for de fleste av oss her inne. Og 3-5 timers reise er vel ikke så langt for deg?

På gol har de og utendørs gocart bane (hører jeg bimmers.no gocart konkurranse?:D

Har selv vært på Pers Hotell tror jeg(der hvor tropicana ligger), og det var ett helt ok hotell(1000 senger). Dette hotellet har og Hytter til utleie, som ligger rett nedenfor hotellet. Det må da være mulighet for å slå opp telt for de som vil det og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...