Gå til innhold

Værsting suge-motor.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart ferdig me å bygge nå.. Borret max(6-syl),Smidde høykomp-stempler,avballangsert veiv,ny topp,220-graders kam,kn-filter,serbring aksosanlegg hele veien(grenrør såklart) :headbang: Det var en 320!!! noen som veit hvor mye hk,det kan bli?? Noen som veit om det er vanskelig å overhale kassa?

Skrevet
Snart ferdig me å bygge nå.. Borret max(6-syl),Smidde høykomp-stempler,avballangsert veiv,ny topp,220-graders kam,kn-filter,serbring aksosanlegg hele veien(grenrør såklart) :headbang: Det var en 320!!! noen som veit hvor mye hk,det kan bli?? Noen som veit om det er vanskelig å overhale kassa?

du mener vell kanskje 320 graders kam?

Skrevet

Hk: Godt over 200 ihvertfall! Kjør den i benk :) Altså, dette er opprinnelig en B20 blokk som er borret opp max (2,7-3,0?)

MÅ være golyd fra den :)

Om det er vanskelig å overhale girkasse skal ikke jeg svare på, jeg synes det var vanskelig nok å plukke den fra hverandre og sette den sammen.. :roll:

Legg ut bilder!

Skrevet

Hva er borringa på blokka no? hvordan veiv bruker du og stempler?

litt meira info har vært fint :wink:

Skrevet
Hk: Godt over 200 ihvertfall! Kjør den i benk :) Altså, dette er opprinnelig en B20 blokk som er borret opp max (2,7-3,0?)

Om det er vanskelig å overhale girkasse skal ikke jeg svare på, jeg synes det var vanskelig nok å plukke den fra hverandre og sette den sammen.. :roll:

Legg ut bilder!

Det er en 286 graders kam... er ikke no vits å ha mer enn det..

Skrevet
Bravo, har du kommet igang med motorskruinga tor :applause: ? Lenge sida jeg har hør noe om hvordan det står til. kommet langt eller? :evillol:

Ja er det. folka regnet me att det vart rundt 2,8 liter.. Sku hørt lyden,før je bynte å bygge... :shock:

Skrevet

Legg ut bilder!

Er vel 2,8 liter..

Skrevet

Legg ut bilder!

Er vel 2,8 liter..

Kommer bilder snart...

Skrevet
legg ut noen bilder av prosjektet a bmwtor

Kommer bilder snart....

Prøve å få me noen bilder ta go-karten je skal hente denna uka oxo..

Skrevet

Legg ut bilder!

Det er en 286 graders kam... er ikke no vits å ha mer enn det..

getdrag kassa skal vel tåle litt?? Hørt no om 300hk?

Skrevet
legg ut noen bilder av prosjektet a bmwtor. og litt mer info om borring størrelse og sånn

Hva trur du om denna gokarten?? 250cc yamaha,crosser-motor.. toppfart på nesten 200km/t 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...