bmwtor Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 Snart ferdig me å bygge nå.. Borret max(6-syl),Smidde høykomp-stempler,avballangsert veiv,ny topp,220-graders kam,kn-filter,serbring aksosanlegg hele veien(grenrør såklart) Det var en 320!!! noen som veit hvor mye hk,det kan bli?? Noen som veit om det er vanskelig å overhale kassa?
Bmw323i Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 Snart ferdig me å bygge nå.. Borret max(6-syl),Smidde høykomp-stempler,avballangsert veiv,ny topp,220-graders kam,kn-filter,serbring aksosanlegg hele veien(grenrør såklart) Det var en 320!!! noen som veit hvor mye hk,det kan bli?? Noen som veit om det er vanskelig å overhale kassa? du mener vell kanskje 320 graders kam?
oddis Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 Hk: Godt over 200 ihvertfall! Kjør den i benk Altså, dette er opprinnelig en B20 blokk som er borret opp max (2,7-3,0?) MÅ være golyd fra den Om det er vanskelig å overhale girkasse skal ikke jeg svare på, jeg synes det var vanskelig nok å plukke den fra hverandre og sette den sammen.. Legg ut bilder!
stianmann Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 Bravo, har du kommet igang med motorskruinga tor ? Lenge sida jeg har hør noe om hvordan det står til. kommet langt eller?
Aroid Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 Snart ferdig me å bygge nå.. Borret max(6-syl),Smidde høykomp-stempler,avballangsert veiv,ny topp,220-graders kam,kn-filter,serbring aksosanlegg hele veien(grenrør såklart) Det var en 320!!! noen som veit hvor mye hk,det kan bli?? Noen som veit om det er vanskelig å overhale kassa? Hva er borringa på blokka no? hvordan veiv bruker du og stempler? litt meira info har vært fint
bmwtor Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Skrevet Januar 8, 2006 Hk: Godt over 200 ihvertfall! Kjør den i benk Altså, dette er opprinnelig en B20 blokk som er borret opp max (2,7-3,0?)MÅ være golyd fra den Om det er vanskelig å overhale girkasse skal ikke jeg svare på, jeg synes det var vanskelig nok å plukke den fra hverandre og sette den sammen.. Legg ut bilder! Det er en 286 graders kam... er ikke no vits å ha mer enn det..
bmwtor Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Skrevet Januar 8, 2006 Bravo, har du kommet igang med motorskruinga tor ? Lenge sida jeg har hør noe om hvordan det står til. kommet langt eller? Ja er det. folka regnet me att det vart rundt 2,8 liter.. Sku hørt lyden,før je bynte å bygge...
stianmann Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 legg ut noen bilder av prosjektet a bmwtor. og litt mer info om borring størrelse og sånn
bmwtor Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Skrevet Januar 8, 2006 Hk: Godt over 200 ihvertfall! Kjør den i benk Altså, dette er opprinnelig en B20 blokk som er borret opp max (2,7-3,0?)MÅ være golyd fra den Om det er vanskelig å overhale girkasse skal ikke jeg svare på, jeg synes det var vanskelig nok å plukke den fra hverandre og sette den sammen.. Legg ut bilder! Er vel 2,8 liter..
bmwtor Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Skrevet Januar 8, 2006 Hk: Godt over 200 ihvertfall! Kjør den i benk Altså, dette er opprinnelig en B20 blokk som er borret opp max (2,7-3,0?)MÅ være golyd fra den Om det er vanskelig å overhale girkasse skal ikke jeg svare på, jeg synes det var vanskelig nok å plukke den fra hverandre og sette den sammen.. Legg ut bilder! Er vel 2,8 liter.. Kommer bilder snart...
bmwtor Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Skrevet Januar 8, 2006 legg ut noen bilder av prosjektet a bmwtor Kommer bilder snart.... Prøve å få me noen bilder ta go-karten je skal hente denna uka oxo..
bmwtor Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Skrevet Januar 8, 2006 Hk: Godt over 200 ihvertfall! Kjør den i benk Altså, dette er opprinnelig en B20 blokk som er borret opp max (2,7-3,0?)MÅ være golyd fra den Om det er vanskelig å overhale girkasse skal ikke jeg svare på, jeg synes det var vanskelig nok å plukke den fra hverandre og sette den sammen.. Legg ut bilder! Det er en 286 graders kam... er ikke no vits å ha mer enn det.. getdrag kassa skal vel tåle litt?? Hørt no om 300hk?
bmwtor Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Skrevet Januar 8, 2006 legg ut noen bilder av prosjektet a bmwtor. og litt mer info om borring størrelse og sånn Hva trur du om denna gokarten?? 250cc yamaha,crosser-motor.. toppfart på nesten 200km/t
stianmann Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 den spoler vel litt på førstegir. opps! det var vist ikke 1.gir på den
bmwtor Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Skrevet Januar 8, 2006 den spoler vel litt på førstegir. opps! det var vist ikke 1.gir på den HAHA... tømmer alle gira,så blårøyken står bak..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå