skillbill Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Ja som topic sier har jeg nettopp startet arbeidet med og bygge meg en liten "minibar" eller, byggingen har ikke startet enda, men tegningene er ferdige, så det blir material-innkjøp nå til uka! Den blir ikke så stor, for plass er ikke akkurat noe jeg har "mye" av, men jeg tror ikke det skal bli så altfor ille langsidene blir ca 90cm, og kortsiden blir ca 60cm! også blir det noe "hylle-aktig" på veggen "bak i" baren! der jeg kan ha flasker/glass etc...jeg vurderte en stund og lage "tak" på baren også, med innfelte "downlights", men det ble desverre litt for avansert for mine tegnekunnskaper, så jeg droppet det, tålmodighet er heller ikke min sterkeste side så det var kanskje like greit men men..uansett, fargen blir sort/mørkebrun-aktig og muligens noen detaljer i stål Har allerede funnet et navn: G r a n B A R skal prøve og fikse noen bilder så fort byggingen er i gang, eller når den er ferdig! Hvis noen andre her har hjemme-bar så sleng gjerne ut bilder Mvh. SkillBill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 GranBar? Den finns alt - på Gran,Hadeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 NEI!!! uff....hmm....da får man finne på noe annet da...men uansett...navnet haster jo ikke så veldig...baren er ikke ferdig bygd enda! B æ r B A R ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 he he bare det ikke blir KjørBar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 BimmerBar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Planene høres iallefall fine ut Lykke till med bygging!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 takker for gode forslag! får se hva det blir den dagen den skal døpes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissa Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Rompa bar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 GranBar? Den finns alt - på Gran,Hadeland Det finnes også Toten Gjestegård. (De som driver stedet heter Gran til etternavn) Men "Rompa Bar" den likte jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Men "Rompa Bar" den likte jeg.... Har vært på en "rompa bar" på Hundvåg i Stavanger, og det finnes visst en haug andre med samme navn.. desverre.. Dessuten er dette utrolig OFF-TOPIC, så slettefingern er fristet. Kan nesten ikke bedrive forskjellsbehandling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå