Rage-A Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Noen som kunne tenke seg dette? Fikk en mail fra kontakten min i USA her om dagen. Kan være at jeg får skaffet et anlegg eller to. Dette inkluderer grenrør, rør som erstatter katalysator, og catback. 2 rør hele veien, så til x20 og x23 så kan det hende noe modding må påberegnes. Rustfritt. Tenkte jeg skulle sjekke respons, før jeg evt tok over noe. Dette er til rekkesekser, sånn at det ikke er noe spørsmål rundt det. Bilder: Pris blir mellom 6 og 8000,- et sted. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 liker ikke den dtm stussen, kan ikke bare skaffe grenrør da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Det kan jeg Blir samme grenrør som på bildet. Prisen blir ca 3000.. Det som er mest vanskelig å lage. Interessert? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 for tre tusen er jeg int.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Hva med bare bakpotta og de to rørene som går framover? Grenrør har jeg. Altså alt utenom det nederste bildet. Liker heller ikke dtm stussen. Mulig å få rett stuss? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Foreløpig får jeg bare skaffet med dtm stuss. Kan jo evt bare kappe av vinkelen som peker opp? De som er interessert, send gjerne en pm. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Skal sjekke opp nøyaktige priser, så kommer jeg tilbake. Hvis fler har noe interesse, kan anlegget evt deles opp, eller bare grenrør bestilles. Får til det meste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 Bumper denne jeg. Ingen som trenger eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå