turbo_fever Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Såg denne og tenkte jeg bare måtte vise den Trykk på bilde om det blir litt rart, da får dere se hele bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 bildet er helt svart jo... ka er poenget her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hmm, blir ikke det med meg. Men det kan vare att det ligg lagra i minne på pc'n min. Skal prøve å legge ut ett nytt. Må si fra om det virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 svart........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 My image for this link is no longer here . Nå er den ikke svart en gang . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 nå er den fremdeles svart men veldig mye større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Nei ser ikke ut som att det er så enkelt. Det kommer fra serien rahxephon. En manga serie første episode. Prøvde bare å ta en printscreen og så lagre som en bildefil. Sorry det ikke blei bilde, men kan jo laste ned episode og sjå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå