M3cabriolet Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 selger denne som jeg har liggende å slenge! den er helt ny! hbo 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Rieger? Sedan? Noen forskjell på denne og det man normalt får når man kjøper fangere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Rieger? Sedan? Noen forskjell på denne og det man normalt får når man kjøper fangere? det er ikke rieger,denne er i glassfiber, men fin passform! skal du ha fanger denne gangen chrZZ? du var hardt utpå sist jeg solgte en front og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Hehe. Har ennu ikke helt bestemt meg for om det blir E46 eller E36 M3-fanger. Tror jeg først og fremst har lyst på en fanger av mer solid plast (derfor ikke glassfiber) i første omgang, og hvis jeg finner ut at dette blir for mye surr med at det er for mye pes å kjøre med en slik her (ødelagt = ødelagt), så skal jeg nok prøve en glassfiber. Hvis det hele går som det skal, så skal jeg nok sikkert lakkere bilen hos deg også, tenker jeg Har du mulighet for monterings også? Kanskje at vi kan forhandle oss frem til en liten "pakkepris"? EDIT: Regner vel kanskje med at du ikke har mulighet for valsing også? Jeg har visst litt for brede dekk/impress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 ja, skjønner det! men det som er fint med glassfiber er jo at den lett kan repareres! men det er da opp til deg da! vi ordner nok noe skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpowerdrammen Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Mye kosta fangern når du kjøpte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Mye kosta fangern når du kjøpte den? vet ikke... jeg fikk den som delbetaling på no greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 solgt! men ta gjerne en titt på de andre tinga jeg har til salgs her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 hva skal du ha for den ferdig lakka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 hva skal du ha for den ferdig lakka? kan fikse en sånn en ferdig lakkert for 3000,-! akkurat denne er solgt, men klarer sikkert å få tak i en til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå