Bimmern Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Hei. Meget lekker 318iA selges, grunnet kjøp av E46 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=986466 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Pen bil=) Gå inn på http://imageshack.us/ der blar du igjennom bildene på datan din og hoster det du vil legge ut, so bere kopierer du url og legger den inn i et innleg her.. Mvh Mikael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Takk for hjelpen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 bilder med mobilkamera gjør meg bare frustrert, er jo umulig og se noe på di bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har ikke digitalkamera, så det var det beste jeg fikk til desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Fortell litt om bilen da, spesielle påkostninger den siste tida? tilstand på motor og drivverk? evt feil/mangler? har den vært skadet? hvor lenge har du hatt bilen? Jeg er ute etter en annen bil nå serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Hvor mye skal du ha for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg har hatt bilen siden september 2004. Jeg har tatt service på bilen, byttet dynamo, og regreim er byttet for 20.000 km siden av forrige eier. Ene sideskjermen foran er byttet etter at noen skrapa borti den, ifølge forrige eier. Motoren er i bra stand, ingen feil eller mangler som jeg vet om:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hvor mye skal du ha for felgene? Grunnen til at jeg selger bilen, er at jeg skal gå over til stasjonsvogn. Tenkte meg en E46 stv. eller noe lignende Derfor tenkte jeg å beholde felgene, og sette de på en evnt. ny bil. Men til rett pris så går de nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 ...såg bra ut, men det er no litt difuse bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Ja, bildene er nok ikke av beste kvalitet. Skal prøve å få tatt bedre bilder, men de burde vel holde midlertidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ingen som er interesserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 *Bump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 *Bump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 6000 for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg