j0lle Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Hei I dag skjedde det store. Kjøre som vanelig til skolen, i rolig tempo. Plutselig ser jeg at det kommer en hvit bil over i mitt kjørefelt, fra motgående kjørefelt. Jeg kaster i ren refleks bilen ut av veien, men tydeligvis ikke nok. Pang sier det selvføgelig, og før jeg rekker å snu, er bilen sporløst borte. Jeg leter en liten stund før jeg drar deppresiv videre til skolen. Nå har jeg vasket den meget fort og jeg er kommet fram til at jeg har vært heldig (heldig / uheldig) da det kun er masse riper langs høyre hjulbue og knust speil. Har ikke sett, eller hørt noe i fra eieren, slik at jeg nå har anmelte situasjonen. Anmeldelsen ble nok litt for tynn da jeg ikke har annen beskrivelse enn at det var en hvit, gammel bil med svarte lister. Rakk ikke se mer.. (og det irriterer meg noe jævelig ettersom jeg vanligvis legger merke til de flestre biltyper) Så hvis det er noen som har sett en hvit gammel bil med et knust speil på venstre side, munligens en toyota, i kongsbergsområdet, ta kontakt.. Jeg vet det er et skudd i mørket, men må alikevell prøvde..Jeg kommer hvertfall til å lete videre.. Det er ikke så mange som kjører på denne veien, ved dette tidspunktet. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Vent ved samme veien i morgen tidlig og se om han kommer forbi. Kjører muligens samme vei hver dag?? Jævlig plagsomt anyhow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jævelig plagsomt ja ! Hadde planer om å stoppe der en halvtime før i morge, og se etter en bil, med 1 speile mindre.. Ikke tilfeldigvis noen som har noen M3speil å selg.. El selvsagt..? Helst av den økonomiske sorten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jævlig kjipt. Sats på at han kjører den samme veien ofte... Bare for å pirke litt, mener du ikke at den andre bilens venstre speil er knust? Altså passasjersiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 rettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg kan si ifra hvis jeg ser noen. Bor i Kongsberg. (og kjører hvit BMW, men den har ikke vært ute idag ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Tro meg.. Det var ingen BMW.. Legger merke til de.. Andre biler kikker jeg ikke på, sånn lenge før det smeller.. Hvis det ikke er noen andre meget "fancy" biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Hvor var dette hen? Hvorfor i kongsberg-området? (siden du bor i Drm.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Kiwi mot Høyskolen, den lange sletta etter krysset, hvis du er med nå! Studerer på høyskoen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Vent ved samme veien i morgen tidlig og se om han kommer forbi. Kjører muligens samme vei hver dag?? Jævlig plagsomt anyhow Meget god idé! Do it! Ta med digitalkamera og dokumentér skadene på den andre bilen + vedkommendes reg.nr. Da bør du stille sterkere. Hadde jeg bodd i traktene skulle jeg ha sitti vakt der jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 ja faen! sitt klar tidligere i morgen og ha klart fotoapparat å få tatt bilde av bilen. følg etter og ta deg en alvorsprat med vedkommende når han/hun stanser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Kiwi mot Høyskolen, den lange sletta etter krysset, hvis du er med nå!Studerer på høyskoen.. Studerer på høgskolen jeg også gitt Andre klasse data. Enn der? Og jepp, skjønte hvor du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Første Data Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 ja faen! sitt klar tidligere i morgen og ha klart fotoapparat å få tatt bilde av bilen. følg etter og ta deg en alvorsprat med vedkommende når han/hun stanser Helt klart at jeg skal gjøre dette... Kanskje ikke de største matrimalistiske skadene, men alikevell kan man ikke slippe unna med sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Første Data Ja vi får møtes engang, og ha et lite BMW-treff på parkeringsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå