mEhE Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 ser noen firma som plutselig dukker opp med noe de skal selge.... hvorfor ikke samle de i en eget forum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Godt forslag Da blir det lettere for oss BMW folk å finne de tingene vi er på jakt etter også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 ...trur det kan vere langt fram å få til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Spør VG når de skal begynne å dele ut gratis annonser til alle firmaer.. Har hatt gratis annonser for en haug med firmaer i flere år nå, og gitt de masse publisitet og treff, men det gidder jeg desverre ikke lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg synes at du kan slette alle salgstråder fra firmaer som ikke betaler for det også jeg. Har de ikke råd til å betale en liten sum for å ha en liten reklame på høyre siden på forumet, så kan de også slutte å lage salgstråder. Det er no min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå