Morten318 Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Noen som vet om et bra og helst gratis virus program man kan laste ned noe sted? ikke norton. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Antivir kan anbefales... http://www.free-av.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 AVG er vell helt greit Antivirussystemet som er gratis.. Nå skal det være sagt at "ingen ting" er gratis her i verden. Alle skal på en eller annen måte tenke noen "gronker", slik at de beste systemene må man nok betale litt for, eventuelt finne noen slabbedasker som har kopiert og lagt ut på nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 AVG er bra, bruker den selv på en maskin. Et annen bra program er Avast, http://www.avast.com/eng/free_software.html Selv synes jeg sistnevnte er best....uansett hver sin smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg ville heller betalt en liten sum, og fått deg programmet NOD32. Koster vel rundt 300,-. AVG kommer aaaalltid dårligst ut på resultatene over antivirusprogramsammenlikninger. Dette fordi det er et lite selskap og er gratis. Som sagt, gå for NOD32. Bruker veldig lite systemresursser, og er på lik linje i kvalitet med norton Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg har også AVAST, å det fungerer kjempe bra, å er enkelt å bruke. (jeg er ikke noen verdensmester på PC'en) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Avast. Det er det beste. Min far er "data expert", og han brukar kun avast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg bruker også Avast. Fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 takk for hjelpen.. da var avast installert så får vi håpe alt funker i lang tid fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Avast fungerer som bare det En kompis av meg fortalte at han nettop hadde lest en test hvor det kom ut helt i toppen blandt de antivirusprogrammene som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 jeg har akkurat implementert NOD32 på jobben nå. funker som bare rakkern, men om jeg vil anbefalle det for mannen i gata er en annen ting... de forskjellige overvåknings systemene heter foreksempel EMON, IMON, DMON etc. av programmer som er gratis er vel avast et god alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Symantec Antivirus Corp Edition her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå