Gå til innhold

Lys for bremseklosser.


andersen
 Share

Anbefalte innlegg

Her om dagen begynte lyset for utslitte bremseklosser å lyse, men jeg er rimlig sikker på at bremseklossene skal være bra. Så regna bare med at ledningen på 1 av de 2 sensorene hadde sliti.

Var på schmiedmann for å bestille ny ledning og i samme slengen lot jeg de resette indikatoren for oljeservice. Da jeg startet bilen igjen sluttet lyset for bremseklossene å lyse. Noen som har noen forklaring på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen begynte lyset for utslitte bremseklosser å lyse, men jeg er rimlig sikker på at bremseklossene skal være bra. Så regna bare med at ledningen på 1 av de 2 sensorene hadde sliti.

Var på schmiedmann for å bestille ny ledning og i samme slengen lot jeg de resette indikatoren for oljeservice. Da jeg startet bilen igjen sluttet lyset for bremseklossene å lyse. Noen som har noen forklaring på dette?

sikkert bare hatt en har dag bilen din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag begynte lampa å lyse igjen. Rare greier.

Kanskje det samme som skjedde med meg. Ledningen hadde løsnet fra festet sitt og lå og gnisset mot felgkanten. Først ble det dårlig kontakt med varslingslys av/på, deretter ble det selvfølgelig konstant lys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag begynte lampa å lyse igjen. Rare greier.

Kanskje det samme som skjedde med meg. Ledningen hadde løsnet fra festet sitt og lå og gnisset mot felgkanten. Først ble det dårlig kontakt med varslingslys av/på, deretter ble det selvfølgelig konstant lys!

Ja, må være noe sånt. For lampa lyser vel kun ved brudd på ledningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visst du tar de 2 lednigene sammen så slutter de og lyse... jeg måte det, trenger ikke de føllerene der nede, føler det på pedalen;) 8)

Nei det er jo mye å spare på når føleren koster en 70-80 Kr.

Jeg for min del synest det er veldig greit å få beskjed litt i forkant om klossene holder på å ta kveld.. Og så liker jeg at ting virker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...