ErikS Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 BMW 316iT E36 Touring 1998 163 000 km Tatt meget godt vare på. EU- godkjent frem til april 2008 Årsavg. inkl. Meget strøken Innbytte/bytte (E36 cab, Z3, E39 eller E46) Kan gi mellomlegg. For flere bilder og info se her(!) Ta kontakt for eventuelle spørsmål enten på telefon eller mail: Tlf.: 9930 6655 Mail: sand.erik@gmail.com P.I.B Edit : Rettet litt på billedlinken din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Du må trykke egenskaper på bildene dine og lime inn den adressa som du får der istedenfor url'en..viss det er mer forståelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Du må trykke egenskaper på bildene dine og lime inn den adressa som du får der istedenfor url'en..viss det er mer forståelig.. Er ikke så veldig god med data. Skal prøve. Må få det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olander Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Naice bil du har. Er nesten naboer vi to. Hø hø hø Skulle gjerne hatt en så strøken bil jeg også Men er jo litt fornøyd med min egen. Høgggs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Jeg er vel drøy når jeg skriver prisen. Men med felgene hadde jeg tenkt ca 105 000. Men det er da klart at bud vil bli vurdert. Beklager et så sent svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 Nå 95 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olander Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Da kommer jeg en tur denne uka å kikker på bilen din jeg hvis det er greit (svar på mail takk;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Behjelpelig med finansiering fra 0,- kontant. Renter fra 4% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olander Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Var å så på bilen i dag. Den var silkestrøken Erik .Sender du PM når du har fått tenkt på forslaget mitt? Regards Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 IKKE SOLGT allikevel. En herremann (uten å nevne navn(!) som bor ved Nesttun hadde inngått en avtale med meg ang. bilkjøp. Fordi de denne personen fikk problemer med sitt enkeltpersonforetak. Dermed ville denne personen som så å si hadde bilen ikke ha noe med meg å gjøre. PS: Vedkommede har ikke pestifisert bilen av noe slag. Den er like strøken som nevnt over her. Uff, blir så frustrert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 heh surt flott bil du har. hadde glatt kjøpt den hvis jeg hadde blitt kvitt sedanen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 Takk Det varmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg