M3cabriolet Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 ettersom jeg har ombestemt meg på dekordelen av mitt m3-prosjekt selger jeg unna dette! dvs. jeg har byttet til meg en dekorjobb til 12000,- mot en lakkjobb, men jeg selger videre ettersom jeg ikke trenger den lenger! du kan komme med egen design/tegning, og få dette på bilen i den/de fargene du vil eller evt chrome! og det du bestemmer deg for, kan bli montert på bilen av profesjonelt personell! gi beskjed om det er int! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 jeg liker dekor på biler, og vil ha det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 jeg liker dekor på biler, og vil ha det selv. bare å sende meg detaljer om hva du vil ha det, så finner vi en pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 jeg vil ha noe som ingen andre har noe å anbefale har mørk blå bil?og ca pris vil jeg også vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 hvis du vil ha noe ingen andre har er jo det beste at du selv tegner opp åssen du vil at det skal se ut! blanding av lys og mørk grått er pent på mørkeblå biler! pris kan jeg ikke si før jeg har fått detaljer om størrelse,utforming,farge®, osv osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Har du noen bilder av kul dekor som passer på en BMW (og ikke en postordrebil som japanske)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 Har du noen bilder av kul dekor som passer på en BMW (og ikke en postordrebil som japanske)? vanskelig for meg å si hva som passer! ettersom vi alle har forskjellig smak så... men kom gjerne med forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 dekor er tingen jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Den custom BMWen der, er NICE.. Du skulle alderi ha solgt den, mm det var til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 joda, men er det noen som vil ha dekor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Den custom BMWen der, er NICE..Du skulle alderi ha solgt den, mm det var til meg.. når man får 30.000,- mer enn man ga for den så blir den solgt vettu men har lakkodene og blandingsforholdet til lakken som jeg skal bruke på noe i nærmere framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå