Bimern Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Måtte kjøre gobil'n på henger til BMW-sykehuset i helgen, overdose vann i olja, og bensinlukt i radiatoren . Toppakninga har vist tatt kvelden i følge de som har litt peil, håper bare at toppen fortsatt er ok, får dommen fra verkstedet i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Lider med deg, timene går sakte nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 får håpe den blir bra snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 det der er det verste marerittet som finst. Opplevde det samme med compacten min ifjord, men det var verre.. alle ventilane og vannpumpe og alt... alt som kunne ryke i motoren gjekk kaputt... etter 3 dager siden eg kjopte den! men det var no i forfjord... reperasjonen kom pa 34.000 og 5 veker pa verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Shit happens.... Som eg sa til ei venninne: simsalabim, sjukdom forsvinn... Ho hadde vært sjuk i 3 daga og dagen etter at eg sa det, så var ho på skulen igjen.... Gjett kem som var helten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 did you get laid ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 did you get laid ? No comment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 "Bimmern" funnet ut noe om ka som skjer med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 "Bimmern" funnet ut noe om ka som skjer med bilen? Jepp, ringte verkstede i dag, nå er den frisk igjen. Ny pakning + at de slengte inn nye ventiltettninger "når de først hadde av lokket". skal nedover å hente den i morgen tidlig Blir godt å få den tilbake, har kjørt rundt i "kone-bilen" den siste uka, en råtten gammel golf II som mest sansynlig havner på huggern innen 15 mars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 så fint da.. håper ikke det ble for dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå