Sevenord Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg har en skjerm som ikke har samme rødfargen som resten, så lakkering av den eller hele bilen er sterkt vurdert, men, hva med foliering? Hvordan ligger dette i pris kontra lakkering, og hvordan er holdbarheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 dette er vel mulig, men vær klar over at dette ikke blir like blankt som lakkerte flater, og du vil ha masse skjøter her og der, som synes hvi du ser nøye etter! anbefaler vel lakkering ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Det kan så være... Om det koster en brøkdel så hadde det jo vært en mulighet, men det er sikkert ganske dyrt også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 hvor mye må man egentlig ut med for å få lakkert hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 hvor mye må man egentlig ut med for å få lakkert hele bilen? 15-20.000 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 hvor mye må man egentlig ut med for å få lakkert hele bilen? I samme fargen? rundt en 10-15tusen, kan spare litt og fjerne lister og sanne ting sjol da, kansje matte den ned sjol og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Er det jeg tenker.. Koster mer å få lakkert bilen en hva jeg betalte for den, og det blir litt feil pri på en slik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå