DaggEn Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg spør i dette forumet siden det er litt mer trafikk her Det er Mille Miglia Revenge II felger. 19" 8"bred et40 5x120 med 225/35-19" Pirelli P-Zero Nero dekk på som det er 2 med 50% og 2 med 40% mønster igjen på. Felgene har noen vaskeriper men ellers strøken. Nypris med dekk kr 32.000,- 1 1/2 år gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Alt etter kor mykje striper det er, og kor bra dekkene er.. Halvparten av det du ga for det? 15k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 *kremt* 1k til meg.. uten dekk..*kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Alt etter kor mykje striper det er, og kor bra dekkene er..Halvparten av det du ga for det? 15k Stripene er etter min mening ubetydelig men må nevnes syns jeg. Dekkene er jo veldig bra å kjøre på. Det sporer ikkje d grann på min bil hvertfall. Har ikkje målt mønsteret i mm men ut i fra hvor mye det var når de var ny så er det ca 40 og 50 % igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Nydelige felger! Skulle gjerne hatt de, men gidder ikke bruke så mye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Lyst å bytte med 1 sett 18" med gode dekk, og 1 sett 17" med ca 60% mønster igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Hei..Har samme felgene bare i 18" intr i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Nei vil nok ikkje bytte. De skal selges til fordel for noen breie 18" med breie dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Ikke under 13k! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå