Gå til innhold

SOLGT! BMW 320i Coupe (E36 1992)

johjoa
 Share

Anbefalte innlegg

Ja... det ser ut som jeg nesten blir nødt til og selge bilen min. Det er dyrt og ha når man er

student og ikke tjener allverden i deltidsjobben sin.

Litt om bilen, importert i 1998 av en eller annen på sørlandet. Kjøpt av en herre i 30 årene rundt år 2000. i 2004 ble bilen solgt vidre til min kammerat Leonard (på forumet) som hadde bilen i 11mnd. Nå har jeg hatt bilen i 10mnd og kostet på den en god del.

Når jeg mottok bilen gikk den litt rart på turtall, det var bare enkelte dager og nå før jul to lamndasonden kveld. Den ble fikset like fort. Bilen er pent behandlet isåfall de 18 siste mnd. av to på rundt 18. når man må beltale alt for bilen selv og den er dyr i utgangs pungte kan man ikke herje med den. Med andre ord. Vedlikehold kommer først her... Bilen er lakkert helt ned sommeren 2005.

Bilen går som en klokke, tikker ikke og etter bytte av lamdasonde bruker den faktisk mye mindre bensin. Bruker ikke olje. bilen har nå rullet 204000km

16" alu sommer (godt mønster fortsatt) ,

15" alu vinter (ikke det beste mønstret),

Angel Eyes CCFL følger med.

Ikke det største anlegget, rom for forbedring her ;)

Det er utbedret de aller fleste feil iløpe av perioden jeg har hatt bilen. noen små skader/mangler/feil gjenstår og fiks.

- Wire'n for og vippe fører sete er brutt. det koster ikke allverden.

- Mangler skjønnhets deksle på høyre dør.

- Hull i fører sete

Noen bilder. flere bilder kommer.

BMW13.jpg

BMW14.jpg

BMW12.jpg

BMW17.jpg

Tenkte 60 000kr for den. eller bud. er usikker fortsatt....

:( *trist som faen*

Mer info? send meg PM, mail (johjoa@johjoa.com) eller ring meg på 90571838 bilen står i Bodø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva syns folket om innbytte på en Lime grønn E30 325 Cab?

vet ikke helt den fargen...

Har du bilde av e30n??

Denn bilen er jo ikke så mye billigere i drift da men!!

Synest denn e36n dinn var fin jeg...

jeg har bilder av den,kun på mail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...