BalleKnalle Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 BMW-Sauber begynner å ta form.... Nettsiden er www.bmw-sauber-f1.com Bilen blir ikke avduket før om 7 dager, men de bildene under skal være en liten smakebit på hva som kommer.. Om bilen blir helhvit vet jeg ikke, men hvit med motorsportfargene hadde blitt pent Litt synd at F1 løpene bare blir sendt på SportN kanalen... Noen kabelselskaper har den med i grunnpakken, andre ikke... Vurderer å kjøpe til kanalen kanskje.... men spørs om det er verdt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 skal ikkje løpa gå på tv2 i år??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 skal ikkje løpa gå på tv2 i år??? Det er vel TV3 som har kjøpt rettighetene for sending i 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/13/446265.html Formel 1 på SportNDe nye tv-sportkameratene overtar Formel I fra TV 2 kommende sesong - alt går på SportN. Også Nascar Goal blir med i porteføljen dit fra MTG. Golf, boksing, amerikansk fotball og baseball kommer på sendeplanen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Kvit bil med M-Sport stripene hadde vore ekstremt flott! Må berre bite i det sure skjegget.....bestiller Viasat så eg får SportN. Det er ikkje eit alternativ å ikkje sjå Formel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 kan dei no berre legge ned tv2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Bilen blir nok deffinitivet ikke helhvit... Sjekk www.f1-live.com også for info... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 argh! Tror ikke jeg har SportN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Hvilket type bremser er det? Ser så merkelige ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Brembo tror jeg det er.. carbon bremser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Brembo tror jeg det er.. carbon bremser.. Det er innslag av carbon i bremsane med det er mest keramikk....Keramisk slitesjikt og "klossar". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå