Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 må begynne å tenke på å få sammen motoren, men lurte på hva slags lager(rådelager og rammelager) folket her inne bruker på sine racingmotorer Jeg har brukt Glyco sine racinglager, men lurte på om det fantes noe bedre, og evt hvor dette forhandles! takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 ingen som vet? Pedi? Propan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Jeg bruker kun orginalt nå og på den nye motoren. Det viktigste er at klaringer,slitebaner og slikt ikke er bra-men helt 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 må begynne å tenke på å få sammen motoren, men lurte på hva slags lager(rådelager og rammelager) folket her inne bruker på sine racingmotorer Jeg har brukt Glyco sine racinglager, men lurte på om det fantes noe bedre, og evt hvor dette forhandles! takker for alle svar! Motornord har racing veivlager ihvertfall. Vet ikKe om det kanskje er de du har brukt før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 ja, glyco racing lager... Men MotorNord har ikke så greie priser, de tar for eksempel 3750kr for samme kammen som Koed tar 1750kr for, så får se hvor mye jeg gidder å handle fra MotorNord.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Kjøp orginalt,holder i massevis,er det no galt så vil lagra gåi stykker uansett hva det er el hvor det er kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå