opusx Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 hvis man skal sveise sammen en fuelcell. hva er viktig å huske på? hvordan skal svalpeplater osv. være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 ingen som har peiling? hvor jeg evt. finner en "bruksannvisning" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Det er i hvertfall viktig å få det tett. Mer enn det veit jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Den må sikkert TIG-sveises, det er ikke lett å få MIG tett. Ser for meg at skvalpeplaten bør gå fra toppen og nestenhelt ned også slik at man får ut all bensina. Du kan jo eventuelt bestille en fra www.summitracing.com koster ikke allverden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Kan jo MIG-sveises, ikke noe problem det, men det blir ikke like pent. Skal du TIG-sveise kan du la sveisene bli der mens hvis du skal MIG-sveise bør du pusse ned igjen sveisene igjen for at det skal bli pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 mye lettere å få tett ved TIG-sveising... Hva slags materiale har du tenkt å lage denne tanken av? aluminium?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 jeg tenkte å sveise den i rustfritt med tig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå