Extreme Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Vart får man tag i det?Nån som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 du kan vel ringe han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Extreme Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 du att ja har pratat med norska förut och en del fårstår ja inget av?verkar vara olika dialekter.Smidigast o maila o ringa ifall de är intressant.Så jag söker en mail adress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 tror det har noe med at svensker ikke skjønner norsk så godt! vi skjønner hvertfall svensk alle mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te em Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 tror det har noe med at svensker ikke skjønner norsk så godt! vi skjønner hvertfall svensk alle mann Ikke skåne dialekten he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Extreme Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 tror det har noe med at svensker ikke skjønner norsk så godt! vi skjønner hvertfall svensk alle mann Ikke skåne dialekten he he Hahaha inte ja heller!! Men ja har hittat mailen tror ja!tack Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 helgevik@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 syns jeg har hørt noe om at selveste Mr.Vik ikke likte e-mail noe særlig jeg? at han helst tok ting over telefon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 yes, det stemmer, det beste er å ringe, han er i farta hele tida og hvis du virkelig vil ha tak i han så ringer du.. Han prater litt dialekt, men Andreas&Andreas i PPF forstår hvertfall hva han sier så det burde ikke være noe problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 han kan vel prate litt svensk han helge vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Uansett om han ikke liker å drive med e-mail, så tror jeg han gjør lurt i å ikke begynne med det uansett. Tenk hvor mange som hadde sendt spørsmål til han da! Du kan stille han spørsmål i Gatebil Magazine, men det blir litt overflasdiske spørsmål.. Skal du ha tak i noen så ringer du! Mye greiere, slik praksis bruker jeg på kjøp/salg også. Jeg har også sett en annen adr i en BMW CCN salgsannonse: helge(muligens med . mellom)vik@frisurf.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå